معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی:

انجمن اولیا و مربیان عامل اصلی اعتلای کیفیت فعالیت‌های پرورشی هستند

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی اظهار کرد انجمن اولیا و مربیان به عنوان مردمی‌ترین نهاد مشارکتی به‌منظور تقویت همکاری و مشارکت اولیای دانش‌آموزان در ارتباط با اعتلای کیفیت فعالیت‌های پرورشی و آموزشی تلاش می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۵۱۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان عامل اصلی اعتلای کیفیت فعالیت‌های پرورشی هستند

محمد عقیقی در این جلسه گفت: خانه و مدرسه دو نهاد اصلی تعلیم و تربیت هر جامعه ای هستند که وضعیت موجود هر جامعه ای نتیجه یادگیری دیروز افراد در خانه و مدرسه و وضعیت فردای هر جامعه نیز در نتیجه سرمایه گذاری‌هایی است که امروز روی آموزش افراد در خانه، مدرسه و جامعه انجام می گیرد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به اهمیت و نقش خانواده و اولیا و مربیان در مدارس افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی گوناگونی که امروزه بوجود آمده و در تعقیب دانش آموزان ماست باید به آموزش خانواده ها در مدارس بیشتر از گذشته توجه کرد.
عقیقی با اشاره به اینکه مهم ترین اهداف آموزش والدین در جلسات آموزش خانواده کمک به اولیاء در تربیت صحیح فرزندان است تاکید کرد: خانواده نخستین نهاد اجتماعی و کانون مقدسی است که نقش بسیار مهمی در تربیت فرزندان دارد.
وی ادامه داد: انتظار داریم خانواده ها در کنار مدارس نیز به فرزندانشان مهارت های زندگی را آموزش دهند و نسبت به آموزش و پرورش فرزندان خود حساس باشند و با حضور در جلسات انجمن اولیا و مربیان در جریان شرایط تحصیل و تربیت فرزندان شان قرار گیرند.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: رابطه خانه و مدرسه تعاملی دوطرفه است که هر دو نهاد باید به نقش تربیتی خود عمل کنند تا تعلیم و تربیت ثمربخش ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار