در نشست شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان شهر تهران:

حضور انجمن اولیا در کنار آموزش و پرورش، تبلور واقعی مشارکت خانواده در تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان تهران، حضور انجمن اولیاء در کنار آموزش و پرورش را تبلور واقعی مشارکت خانواده‌ها در امر تعلیم و تربیت خواند و تاکید کرد هرچه این حضور آگاهانه و با انگیزه قوی باشد و دارای هدف متناسب با اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش باشد می‌توان موفق‌تر عمل کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۰۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور انجمن اولیا در کنار آموزش و پرورش، تبلور واقعی مشارکت خانواده در تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، سومین نشست شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهر تهران، با حضور اعضای منتخب شورا‌ در سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

دراین نشست سید صدرا خوش‌قدم؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان تهران گفت: حضور انجمن اولیا در کنار آموزش و پرورش تبلور واقعی مشارکت خانواده ها در امر تعلیم و تربیت است.

وی افزود: هرچه این حضور آگاهانه و با انگیزه قوی باشد و دارای هدف متناسب با اهداف عالیه نظام آموزش و پرورش باشد می تواند موفق تر عمل کند و بر عکس آن نیز می تواند صدق پیدا کند.

دبیر شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان تهران افزود: زمانی که انجمن ها باری به هر جهت تشکیل شوند و هدف خاصی از حضور اولیا و مربیان نداشته باشند و افراد، انگیزه و اراده قوی برای تاثیر گذاری در تعلیم و تربیت نداشته باشند یقینا آموزش و پرورش از این بازوی توانمند بی بهره خواهد بود.

سید صدرا خوش قدم همچنین به گرامیداشت دهه فجر و نقش بهتر انجمن ها و خانواده ها در بزرگداشت این دهه و تبیین و انتقال شعائر انقلاب به نسل جدید تاکید کرد.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان شهر تهران در ادامه به نقش انجمن ها در تشریح و توجیه خانواده ها در رابطه با افزایش جمعیت و جلوگیری از خطرات ناشی از پیری جمعیت اشاره کرد و از اعضای شورا خواست تا با ارتباطی که با خانواده ها دارند در این خصوص فرهنگ سازی انجام شود.

وی در اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و دوری نسل جدید از مخاطرات این آسیب ها از انجمن اولیا و مربیان خواست تا با توجه به نقش مهمی که در تعلیم و تربیت دانش آموزان دارند آموزش و پرورش را در این خصوص یاری دهند.

گفتنی است در این نشست اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان مرکری شهر تهران،ضمن بیان نقطه نظرات خود، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در خصوص نظارت بر برگزاری انتخابات انجمن های اولیا و مربیان در مناطق تعیین شده و همچنین گزارشی از سایر فعالیت های صورت گرفته ارائه کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار