اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

ارومیه (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از اجرای بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۶۰ برنامه فرهنگی و هنری توسط کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی

زهرا آبسوران، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی امروز در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با دهه فجر و چهل و سومین بهار انقلاب بیش از ۶۰ عنوان برنامه فرهنگی، هنری، علمی، آموزشی و دینی در مراکز کانون برگزار می شود.

آبسوران با اظهار اینکه امسال جشن انقلاب با عنوان لبخند پیروزی و با هدف افزایش سطح آشنایی و معرفتی کودکان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود، افزود: برنامه ریزی و بسترسازی مناسب جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌‌ها، اهداف و خدمات انقلاب، زمینه‌سازی جهت حضور و مشارکت کودکان و نوجوانان در برنامه‌ها و مناسبت‌ها، برگزاری مناسبت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و الگوسازی مناسب به منظور هدایت کودکان و نوجوانان در جهت پیشبرد اهداف انقلاب از جمله رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر است.

وی همچنین تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان با ایجاد انگیزه جهت نقش‌آفرینی خودجوش در مناسبت‌ها و بهره‌گیری از جذابیت‌های مورد پسند کودکان در تولید برنامه‌های مناسب از دیگر رویکردهای کمیته کودک و نوجوان در دهه فجر برشمرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در ادامه اظهار کرد: فضاسازی و آذین‌بندی مراکز کانون، برپایی کارگاه‌ها و ایستگاه های سفال سازی، خوشنویسی و شعار نویسی، نقاشی با عنوان من یک انقلابی ام، شعر و قصه گویی با عنوان قصه انقلاب، بیان خاطره از زبان افراد فعال دوران انقلاب برای کودکان و نوجوانان و نمایشنامه خوانی با موضوع قصه ای از انقلاب از جمله برنامه های اجرایی در دهه فجر انقلاب اسلامی است.

آبسوران اجرای ویژه برنامه ما می‌توانیم، با تاکید بر توانمندی‌های علمی، پزشکی و فرهنگی کشور و برگزاری ویژه برنامه میثاق با شهدا و امام خمینی (ره) را از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در ایام دهه فجر عنوان کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره کبوتر کوچه ما، اظهار کرد: فراخوان هفتمین جشنواره کبوتر کوچه ما، آغاز شده است و کودکان و نوجوانان ۱۲تا ۱۷سال می توانند با ارسال آثار خود در قالب فیلم و ویدئو کوتاه شهدای محله و کوچه خود را معرفی کنند.

به گفته آبسوران هر کدام از اعضای کمیته کودک و نوجوان دهه فجر استان ۱۰ عنوان برنامه برای دهه فجر امسال ویژه کودکان و نوجوانان تدارک دیده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار