فرماندار ارومیه: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید منجر به نشاط اجتماعی شود

ارومیه (پانا) - فرماندار با بیان اینکه سیاست دولت پس از فروکش کردن بحران کرونا، حمایت از اجرای برنامه‌های فرهنگی است، گفت محتوای برنامه‌های اجرایی باید منجر به ارتقای فرهنگ عمومی، اجتماعی، دینی و نشاط اجتماعی شود.

کد مطلب: ۱۲۸۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار ارومیه: محتوای برنامه‌های فرهنگی باید منجر به نشاط اجتماعی شود

غلامحسین عماری در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهرستان ارومیه با تاکید بر اینکه در صدور مجوز برای اجرای برنامه‌های عمومی، محتوای برنامه باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: این نظارت باید طبق دستورالعمل خود دستگاه اجرایی ناظر انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت هماهنگی بین دستگاهی در اجرای برنامه‌ها، اظهار کرد: برگزاری مردمی و باشکوه مراسم سرود سلام فرمانده در ورزشگاه تختی ارومیه با هماهنگی بین دستگاهی ممکن شد.

عماری با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه برنامه در حوزه سرزمینی شهرستان نیازمند هماهنگی با فرمانداری است، گفت: فرمانداری ارومیه رویکرد حمایتی در اجرای برنامه‌ها دارد.

وی با بیان اینکه باید از هنرمندان شهر در راستای تولید محتوای اثرگذار حمایت کرد، اضافه کرد: بهره مندی از ظرفیت تولید محتوا در حوزه شعر، تئاتر و موسیقی نقش بسزایی فرهنگ سازی صحیح در جامعه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار