معاون‌ پرورشی و تربیت‌بدنی ملارد:

هدف از برگزاری جشن تکلیف، اطلاع از وظایف دینی دانش‌آموزان است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری همزمان جشن تکلیف مدارس صفادشت در روز میلاد حضرت زهرا(س)، با هدف آشنایی دانش‌‌آموزان با این شخصیت بزرگوار و وظایف دینی آنها خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۹۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری جشن تکلیف، اطلاع از وظایف دینی دانش‌آموزان است

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد از برگزاری همزمان جشن تکلیف برای تعداد ۲۸۰ نفر دانش‌آموز پایه سوم مدارس صفادشت در امامزاده بی‌بی سکینه صفادشت خبر داد.

او در مورد این خبر تشریح کرد: یکی از اقدامات تربیتی اسلامی در آموزش و پرورش، برگزاری جشن تکلیف و آشنایی دانش‌‌آموزان با وظایف دینی و شرعی است، چرا که جشن تکلیف، جشن اطاعت و بندگی خدا است.

حضرتقلی افزود: جشن تکلیف، خاطره زیبایی در ذهن همه کسانی است که جشن تکلیف را در مدارس خود دیده‌اند، بنابراین برگزاری این جشن با برنامه‌ریزی متنوع و مکان مقدس امامزاده بی‌بی سکینه برای آن‌ها به یادماندنی‌تر می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشن تکلیف دختران پایه سوم مدارس صفادشت در روز میلاد حضرت زهرا(س)، معرفی این بانوی بزرگوار به عنوان بهترین الگو در اخلاق، حجاب و عفاف برای دانش‌آموزان بود.

جشن تکلیف دختران مدارس صفادشت با حضور مدارس علیرضا مزرعه، خدیجه اینانلویی، امید، استاد نجات اللهی، ابن سینا، اسماعیل حضرتی و صدری اصفهانی برگزار شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار