مسدودشدن محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اردبیل(پانا) - اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل اعلام کرد با توجه به کولاک برف در تمامی محورهای مواصلاتی استان امکان بسته شدن محورها بصورت مقطعی وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۵۰۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مسدودشدن محورهای مواصلاتی استان اردبیل

اداره کل راهداری استان اعلام کرد: با توجه به کولاک برف در محور نیر - سراب و خلخال به اسالم و کولاک مقطعی در محور اردبیل - مشگین شهر و رضی به گرمی، رانندگان حتما موارد ایمنی را رعایت و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.
بر اساس این گزارش تلاش‌ها برای بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده ادامه دارد.
رانندگان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن ۱۴۱ تماس بگیرند.
به پیش بینی اداره کل هواشناسی امروز آسمان عمدتاً ابری و نیمه ابری همراه با برودت دمای هوا و وزش باد خواهد بود.
بنا به اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل به علت بارش برف و برودت هوا، در شهرهای اردبیل و سرعین دوره‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس استثنایی، آموزش بصورت مجازی و از طریق شبکه شاد انجام و فعالیت آموزشی مدارس متوسطه دوره دوم با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

در شهرستان های نمین، نیر و هیر هم کلیه دوره های تحصیلی در نوبت صبح و بعد از ظهر کلاس ها غیرحضوری و در مشگین شهر و خلخال دوره ابتدایی در نوبت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و از طریق شبکه شاد و در گرمی و کوثر نیز دوره ابتدایی در نوبت صبح و بعد از ظهر غیر حضوری و متوسطه دوره اول و دوم با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

همچنین آزمون‌های المپیاد‌های علمی کشوری طبق برنامه و بصورت حضوری برگزار می شود.

سیدجواد یحیی زاده ،فرماندار خلخال هم درجریان بازدید از آخرین اقدامات انجام شده راهداران دو شهرستان در محور خلخال به اسالم گفت: این محور هم اکنون قابل تردد و در محدوده جنگل در حوزه گیلان به لحاظ یخبندان محدودیت ساعتی اعمال شده که هم اکنون این محور کاملا برای تردد اماده است.

به گفته وی در روستای شهرستان خلخال قطعی گاز نداشتیم و تنها در دو روستای سوسهاب و لرد قطعی برق به صورت مقطعی بود که باحضورهمکاران اداره برق رفع شد.

فرماندار خلخال افزود: از ۱۴۰ روستای شهرستان خلخال با تلاش راهداران تنها ده روستا بازگشایی نشده باقی مانده که تا پایان وقت امروز بازگشایی خواهد شد.

گفتنی است:دیشب کوثر و خلخال با ۲۱ و ۲۰ درجه زیر صفر جزو سردترین شهرستان‌های کشور بودند.

هم اکنون دمای شهر اردبیل ۳ درجه زیر صفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار