تردد در گردنه‌های استان اردبیل با زنجیرچرخ امکان پذیر است

اردبیل (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: تردد در گردنه‌های استان اردبیل به علت بارش برف با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

کد مطلب: ۱۰۲۲۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تردد در گردنه‌های استان اردبیل با زنجیرچرخ امکان پذیر است

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اردبیل گفت: هم اکنون شاهد بارش برف در کلیه محور‌های مواصلاتی استان هستیم که با تلاش راهداران تمامی محور‌های مواصلاتی استان اردبیل باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

او افزود: با آغاز بارش برف عملیات برف‌روبی و نمک پاشی سطح جاده از سوی راهداران مستقر در راهدارخانه‌ها انجام شده و رانندگان باید با توجه به شرایط جوی استان به‌ویژه در گردنه‌های برف‌گیر وسایل و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

دبیر کمیسیون اجرائی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان با اشاره به امدادرسانی راهداران به خودرو‌های گرفتار شده در برف تصریح کرد: ۱۱۰ اکیپ راهداری با ۲۸۶ دستگاه ماشین آلات و ۴۳۵ نفر نیروی انسانی در راهدارخانه ها، گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی استان اردبیل مستقر هستند و با همه توان آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران عزیز هستند.

رحمتی با اشاره به استقرار اکیپ‌های راهداری در گردنه‌ها و محور‌های مواصلاتی و آماده باش کامل راهداران جهت خدمات‌رسانی و برف‌روبی جاده‌ها خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار تن ماسه و نمک در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها برای بازگشائی محور‌ها ذخیره شده است.

او از مردم و مسافران خواست خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ مجهز کرده و قبل از سفر حتما با سامانه ۱۴۱ ویا شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار