مدیر عامل بانک کشاورزی به پانا خبر داد:

افزایش خسارات پرداختی صندوق بیمه محصولات کشاورزی / رشد 20 درصدی تسهیلات بخش کشاورزی

خبرگزاری پانا: مدیرعامل بانک کشاورزی از افزایش خسارات پرداختی از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: مخاطرات و ریسک های بخش کشاورزی بسیار جدی است و بخش عمده ای از غرامت های پرداختی از طریق بودجه دولتی تامین می شود نه حق بیمه ای که کشاورزان می پردازند؛ اما میزان و نوع خساراتی پرداختی هرساله افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد

محمد طالبی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی پانا ، اظهار کرد: مخاطرات و ریسک های بخش کشاورزی بسیار جدی است و بخش عمده ای از غرامت هایی که پرداخت می شود از طریق بودجه دولتی تامین می شود نه حق بیمه ای که کشاورزان می پردازند اما میزان و نوع خساراتی پرداختی هرساله افزایش یافته است.


مدیرعامل بانک کشاورزی درباره تسهیلات بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تسهیلات دهی سیستم بانک کشاورزی در 5 ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد افزایش یافته و طرح هایی که از قبل معرفی شده بودند موفق به دریافت تسهیلات شده اند .

پرداخت بیش از 3 هزار میلیارد تومان سرمایه درگردش به کشاورزان در فصل پاییز


وی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای فصل کشت نیز انجام شده و 3 هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان برای تامین سرمایه درگردش در فصل پاییز پرداخت خواهد شد .


طالبی عنوان کرد: به دلیل تورم و افزایش هزینه های کاشت و برداشت سقف تسیهلات دهی در سیستم بانکی کشور افزایش یافته است .


وی درباره انتقاداتی که صندوق بیمه محصولات کشاورزی عنوان می شود ،تصریح کرد: اگر روند بیمه گری محصولات کشاورزی بررسی شود رشد میزان خسارات مشمول بیمه صندوق محصولات کشاورزی به خوبی مشاهده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار