مدیرعامل موسسه تصویرشهر معارفه شد؛

مدیرعامل جدید تصویرشهر: جشنواره فیلم شهر تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

تهران (پانا) - آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویرشهر برگزار شد و مجید اکبرشاهی مدیرعامل جدید موسسه تصویرشهر در این مراسم خبر از برگزاری جشنواره فیلم شهر در تابستان ۱۴۰۱ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جدید تصویرشهر: جشنواره فیلم شهر تابستان ۱۴۰۱ برگزار می‌شود

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل موسسه تصویرشهر صبح شنبه ۲ بهمن ماه با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، محمد احسانی مدیر شبکه نمایش، محسن برمهانی مدیرکل تامین و رسانه بین‌الملل صداوسیما، حسن خجسته، محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای جشنواره فجر، غلامرضا موسوی، حسین فرحبخش و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان در پردیس ملت برگزار شد.

مجید اکبرشاهی که از مدیران سابق صداوسیما و همچنین مدیر مرکز فیلم و سریال سیمافیلم بوده است، مدت یک ماه سرپرست موسسه تصویرشهر و جایگزین هاشم میرزاخانی بود که از این پس، به عنوان مدیرعامل منصوب شده است.

هاشم میرزاخانی در ابتدای این مراسم با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، در سخنانی گفت: دقیقا سه سال از زمان زندگی و فعالیت کاری‌ام را در خدمت چنین مجموعه‌ای بودم و همکاران بسیار خوبی نیز داشتم و در کنار هم توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. برنامه‌ای که در نشست اول مجموعه داده بودم، خوشحالم این اتفاقات از جمله بالا بردن سطح تولید مجموعه در پردیس‌های چهارگانه رخ داده است.

وی با ابراز خوشحالی از عدم تعدیل نیروی انسانی در دوران حضورش در موسسه، درباره ادامه همکاری سینمایی‌اش بیان کرد: از کار خدمت در سینما فراغتی حاصل نخواهد شد و همچنان در خدمت سینما خواهم بود و در سینماشهر خدمت خواهم کرد و امیدوارم در راستای اعتلای فرهنگ و هنر قدمی برداریم و خاطرات خوشی از ما بجا بماند.

میرزاخانی با بیان اینکه در چرخه تولید و اکران بودیم، از دریافت مجوز پخش آثار سینمایی خبر داد و گفت: توانستیم با حمایت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز پخش آثار سینمایی بگیریم و موسسه تصویر شهر در آبنده با همت عزیزان در این حوزه نیز فعالیت‌های چشمگیر داشته باشد.

وی در پایان از هیات مدیره موسسه تصویرشهر و همکارانش در موسسه تصویرشهر بابت همراهی‌های‌شان تشکر کرد.

در ادامه، مجید اکبرشاهی با تشکر از هیات مدیره و حسن نیت‌شان، در گزارشی به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و گفت: در مدت چند سال، زحمات زیادی کشیده شده و گام‌های بلندی برداشته شده است اما کرونا بسیاری از کارها را ناقص گذاشت. تحویل گرفتن یک موسسه که مدیرش آقای میرزاخانی است، بسیار مشکل و سخت است و فضایی را ایجاد می‌کند که باید رویکرد و چشم‌انداز بزرگ را طراحی کرد. به آقای میرزاخانی، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم. ایشان همچنین عضو هیات مدیره خواهد بود و ما نیز خواهان کمک‌ها و حمایت‌هایش هستیم.

وی به تشریح برخی برنامه‌هایش پرداخت و بیان کرد: برنامه‌ها و رویکردهایم را در چند بخش مطرح می‌کنم. نیروی انسانی؛ سرمایه هر مجموعه‌ای است. همه اتفاقات و فعالیت‌ها با زحمات این نیروها به ثمر رسیده است و خداراشکر دغدغه‌مندی و همیت اجرایی‌شان برای من ستودنی است. کرونا از نظر اقتصادی بسیار فشار آورد و محدودیت‌هایی را ایجاد کرد، بنابراین در آینده تلاش می‌کنیم بتوانیم محدودیت‌ها را کنار بزنیم.

اکبرشاهی به بحث پردیس‌ها و مشکلات‌شان اشاره کرد و افزود: حدود ۱۵ سال از فعالیت پردیس‌ها می‌گذرد و فرسودگی‌هایی ایجاد شده است. در پردیس ملت مشکل یو پی اس داریم و پردیس‌‌های رادا و تماشا نیز مشکلات فنی فرسودگی دارند که باید حل شوند.

وی بیان کرد: از دیگر مباحث، بحث توسعه فرهنگی و مباحث توسعه اقتصادی است و بر لین اساس، به نظر می‌آید باید از سانت سانت مجموعه‌ها بهره ببربم. نکته قابل توجه دیگر، بحث برندینگ است که رفت و آمد مخاطب می‌تواند ما را به مرجع و محل رجوع تبدیل کند که در این زمینه، نقدهای مخاطب محور و ایجاد پاتوق فرهنگی برای نمایش فیلم‌های انقلابی از دیگر اقدامات است.

مدیرعامل موسسه تصویرشهر در ادامه از برگزاری جشنواره فیلم شهر در تابستان سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: جشنواره فیلم شهر در سال ۱۴۰۰ برگزار نشد و در حال برنامه‌ریزی هستیم در تابستان سال آینده بتوانیم جشنواره‌ای خوب با همه مقتضیاتش برگزار کنیم و طبق برنامه‌ریزی اولیه آن را داشته باشیم.

وی، مهمترین نکته در موسسه را بحث تولید دانست و بیان کرد: بحث تولید با کمک‌هایی که قولش را از مجوعه‌های مختلف گرفتیم اصلی‌ترین ماموریت‌مان محسوب می‌شود و آرایش نیروها و تغییراتی را می‌طلبد که امیدواریم به سرانجام برسد.

حسن خجسته نیز در سخنانی کوتاه، درباره پیشرفت‌های موسسه تصویرشهر و پردیس ملت در زمان فعالیت هاشم میرزاخانی صحبت کرد.

در پایان مراسم، مدیرعامل جدید معرفی شد و از زحمات هاشم میرزاخانی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار