امام جمعه شهرستان پردیس:

همانند حضرت فاطمه‌زهرا(س) تنها در مسیر الهی قدم برداریم

پردیس (پانا) - امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت لازم است از کسانی که ظلم می‌کنند دوری کنیم و همانند حضرت فاطمه‌زهرا(س)، تنها در مسیر الهی قدم برداریم.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
همانند حضرت فاطمه‌زهرا(س) تنها در مسیر الهی قدم برداریم

حجت الاسلام سید‌حسین‌ حسینی در نماز جمعه این هفته که در مسجد الغدیر شهرستان پردیس برگزار شد، افزود: حضرت فاطمه‌زهرا(س) با هیچ ظالمی بیعت نکرد ما هم باید اینگونه رفتار کنیم و آن بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه ما باید از شر دوری کنیم همانگونه که حضرت فاطمه‌زهرا (س) دوری می‌کردند، اظهار کرد: عدم حمایت از ولی‌فقیه شر است و حتی قضاوت‌های نابجا یا بی‌عدالتی و گران‌فروشی شر است و ما باید از هر نوع شری دوری کنیم.

امام جمعه شهرستان پردیس با دعوت مردم به تقوای الهی تصریح کرد: یکی از مصادیق تقوا، تقوای فاطمی است، آن کسی که حاجتمند است در هر زمینه‌ای و به ما مراجعه می‌کند، مسئول هستیم یا غیر مسئول، لازم است او را فرستاده خدا بدانیم و دست او را بگیریم، که اگر به او کمک نکنیم در واقع خدا را کمک نکردیم.

حسینی در پایان ضمن تقدیر از ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان پردیس گفت: به همت فرماندار این شهرستان هر هفته در نماز جمعه جلسه‌ای برگزار می‌شود و در آن جلسه فرماندار و یک مسئول شهرستان حضور دارند تا به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

خبرنگار دانش‌آموز: سجاد توحیدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار