سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

آموزش رایگان شنا به 600 نفر از دانش‌آموزان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر گفت کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در دهه فجر انقلاب اسلامی طرح آموزش رایگان شنا را برای 600 دانش‌آموز کم‌برخوردار اجرا خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
آموزش رایگان شنا به 600 نفر از دانش‌آموزان اسلامشهر

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه ستاد گرامی‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان که در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش اسلامشهر با داشتن یک‌صدهزار دانش‌آموز، 22 برنامه‌ ایام دهه فجر را در سه حوزه واحدهای آموزشی و اداره آموزش و پرورش و شهرستان برگزار خواهد کرد.

وی افزود: هدف ما از برگزاری این برنامه‌ها انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی و ارزش‌های دهه فجر به دانش‌آموزانی است که دوره انقلاب اسلامی را در بهمن ۵۷ به چشم خود مشاهده نکردند.

نادری بیان کرد: ما برنامه‌های متنوعی از جمله زنگ انقلاب، مراسم یاوران انقلاب و ... را نظر داریم که خود دانش‌آموزان اجرا کننده آن خواهد بود و برنامه شاخص ما در مدارس غرفه‌هایی به صورت نمایشگاه است که در این غرفه‌ها دانش‌آموزان با همکاری کادر آموزشی و پرورشی، دیروز، امروز و فردای انقلاب اسلامی را به تصویر خواهند کشید.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: در دهه فجر 1400 طرح بزرگی توسط کارشناسی تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر اجرا خواهد شد که در این طرح ۶۰۰ دانش‌آموز کم برخوردار به صورت رایگان آموزش شنا را فرا خواهند گرفت و همچنین مسابقه دو و میدانی توسط ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان نیز با همکاری مربیان و اهدای لباس ورزشی اجرا خواهد شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار