معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر:

برگزاری پیش اجلاس نماز درآموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر از برگزاری دومین مراسم پیش اجلاس نمازدر آموزشگاه امام حسن(ع) آموزش و پرورش اسلامشهر با هدف تقویت پیوند مسجد و مدرسه خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۵۱۷۶۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پیش اجلاس نماز درآموزش و پرورش اسلامشهر

سولماز زارعی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: برنامه پیش اجلاس نماز با هدف تقویت ارتباط مدرسه و مسجد و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با نماز جماعت در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: در شرایطی که با توجه به پاندمی کرونا واحدهای آموزشی تعطیل بودند، ائمه جماعات و روحانیون از طریق کانال قرآن، نماز و عترت در شبکه شاد با دانش‌آموزان در ارتباط بودند و طرح پیوند مسجد و مدرسه هم در همین قالب اجرا شد و این روال هم استمرار دارد.

زارعی خاطرنشان کرد: اما در شرایط فعلی که آموزش ترکیبی در حال اجرا است، با همکاری کارشناسی قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش و روحانیون منطقه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دومین مراسم پیش اجلاس نماز در دبستان امام حسن عسگری (ع) آموزش و پرورش اسلامشهر برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: در این برنامه در خصوص ارتباط با خدا و آموزش عملی نماز برای دانش‌آموزان مطالبی ارائه شد و از 50 نفر فعالان نماز این دبستان تقدیر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار