کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های تهران:

ضرورت تناسب آموزش مهارت‌های خودمراقبتی دانش‌آموزان ابتدایی با نیازهای مختلف آنها +فیلم

رباط‌کریم (پانا) - یک کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های استان تهران در جلسه شورای آموزگاران در راستای توانمندسازی کارکنان، جهت آموزش مهارت‌های خود‌مراقبتی برای دانش‌آموزان ابتدایی شهرستان رباط‌کریم گفت شیوه آموزش مهارت‌های دانش‌آموزان ابتدایی باید متناسب با ویژگی‌های آنها صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت تناسب آموزش مهارت‌های خودمراقبتی دانش‌آموزان ابتدایی با نیازهای مختلف آنها +فیلم

جلسه شورای آموزگاران با هدف توانمندسازی کارکنان در جهت آموزش مهارت‌های خودمراقبتی برای دانش‌آموزان ابتدایی با تدریس مصطفی‌برجی کارشناس پیشگیری از آسیب‌های‌اجتماعی‌ اداره‌ کل شهرستان‌های‌استان تهران و با حضور محمد‌‌علی‌ نوری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رباط‌کریم، مریم کریمی کارشناس مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، مریم محمدی معاون آموزش ابتدایی شهرستان رباط کریم در سالن فرهنگسرای بهشت نصیر شهر رباط‌کریم برگزار شد.

مصطفی ‌برجی کارشناس پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های استان تهران در این جلسه بیان کرد: از ۳۰ نفر دانش‌آموزان یک کلاس ممکن است ۲۸ نفر آنها دارای اختلالاتی باشند که یادگیری برای آنها کم صورت گیرد و فقط ۲ نفر به صورت کامل در یادگیری، اختلالی نداشته باشند از این جهت باید شیوه آموزش مهارت برای دانش آموزان ابتدایی با نیاز‌های مختلف متناسب با ویژگی‌های آنها صورت گیرد.

در ادامه جلسه مصطفی برجی به گفت‌و‌گو با حاضران در این جلسه پرداخت و تبادل نظر صورت گرفت. همچنین در این مراسم از دانش آموز برگزیده جشنواره نوجوان سالم در بخش نقاشی تقدیر شد.

خبرنگار دانش آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار