توزیع ۱۴۰ بسته‌ معیشتی برای خانواده‌های نیازمند‌ و‌ معلولین روستایی رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - مدیر مرکز خدمات‌ بهزیستی شهرک آلارد و پرندک از توزیع ۱۴۰ بسته‌ معیشتی به مبلغ ۴۵ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند و محروم واقع در بافت روستایی رباط‌کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۶۹۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
توزیع ۱۴۰ بسته‌ معیشتی برای خانواده‌های نیازمند‌ و‌ معلولین روستایی رباط‌کریم

زهرا نوروزی مدیر مرکز خدمات‌بهزیستی شهرک آلارد بیان کرد: انفاق سبب آمرزش می‌شود. در روایتی آمده است «هفت کس هستند که خداوند آنها را در سایه لطف خود قرار می‌دهد. در روزی که سایه‌ای جز سایه او نیست پیشوای دادگر و جوانی که در بندگی پروردگار پرورش می‌یابد و کسی که قلب او با سجده پیوسته است و کسانی که یکدیگر را برای خدا دوست دارند و با محبت گردهم آیند و متفرق شوند و کسی که زن زیبای صاحب مقامی او را به گناه دعوت کند و او بگوید من از خدا می‌ترسم و کسی که انفاق نهانی می‌کند به طوری که دست راست او از انفاقی که دست چپ او کرده، آگاه نمی‌شود و کسی که در تنهایی به یاد خدا می‌افتد و قطره اشکی از گوشه‌های چشم او سرازیر می‌شود.

وی در ادامه افزود: به رسم هر سال با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان با کمک خیرین بزرگوار، 140 بسته‌‌ معیشتی، هر بسته به مبلغ ۵۰۰هزار تومان تهیه کردند و در اختیار خانواده‌های نیازمند و معلولین منطقه قرار دادند. این اقلام در بین روستاهای آلارد، پرندک، منجیل‌آباد، آدران، انجم‌آباد، وهن‌آباد، اصغر‌آباد که در بافت روستایی شهرستان رباط کریم هستند توزیع شد.

مدیر مرکز خدمات‌بهزیستی شهرک آلارد خاطرنشان کرد: از خیرین تقاضا می‌شود جهت کمک به مددجویان شهرستان رباط کریم از طریق شماره 02156671587، به آدرس آلارد، پرندک، خیابان شهید چمران، پلاک ۴۵، پیگیری کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: محدثه نوروزی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار