مدیر آموزش و پرورش بهبهان:

سفیران سلامت دانش‌آموزی جلوه گاهی از توجه عملی به ساحت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین است

بهبهان (پانا)-مدیر آموزش و پرور بهبهان در آیین افتتاح سفیران سلامت دانش‌آموزی شهرستان گفت سفیران سلامت دانش‌آموزی جلوه‌گاهی از توجه عملی به ساحت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
سفیران سلامت دانش‌آموزی جلوه گاهی از توجه عملی به ساحت زیستی - بدنی سند تحول بنیادین است

رسول عبدی پور در آیین افتتاح سفیران سلامت دانش آموزی ضمن اشاره به ساحت های شش گانه تربیتی سند تحول بنیادین و اهمیت تربیت تمام ساحتی گفت: توجه به ساحت زیستی و بدنی علت این گردهمایی است و اجرای طرح سفیران سلامت دانش آموزی پیاده کردن این ساحت مهم در عمل است.

وی گفت: برنامه ریزان کشور و به ویژه برنامه ریزان حوزه ی آموزش و پرورش باید توجه داشته باشند که اهمیت دادن به سه رکن دانش آموزمحوری، معلم محوری و مدرسه محوری می تواند در عملیاتی شدن برنامه های آموزشی، پرورشی و اجتماعی یاریگر آنها باشد.

عبدی پور خاطر نشان کرد: اگر این برنامه با این شکوه و جلوه برگزار می شود علت آن تعامل سه رکن مهم دانش آموز، معلم و مدرسه است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از معلمان و دانش آموزانی که در طرح های مختلفی مانند سفیران سلامت، نوجوان سالم، یاریگران زندگی و... در کشور افتخار افریده اند گفت: موثرترین نهاد در پیشگیری از آسیب های جسمی و روانی آموزش و پرورش است پس توجه ویژه به دانش آموزان، معلمان و اولیا باید یک اولویت نه تنها برای مجموعه ی تعلیم و تربیت بلکه برای تمام سازمان ها و ارگان ها باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار