مجتمع فرهنگی «تربیت» قم بازگشایی شد

قم(پانا)- مجتمع فرهنگی تربیت قم پس از انجام تعمیرات اساسی، امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قم بازگشایی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مجتمع فرهنگی «تربیت» قم بازگشایی شد

مجتمع فرهنگی تربیت قم با عنوان «سینما تربیت» امروز با حضور «ناصر حمزه ای» معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش قم، «محمدکاظم رضوانی» رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و مدیران و جمعی از اصحاب رسانه بازگشایی شد.

«حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، در این مراسم، طی سخنانی با اشاره به اینکه توسعه نیازمند آماده سازی زیرساخت های مناسب است، اظهار کرد: خانه معلم قم، زائرسرای مشهد، اردوگاه ملاصدرای کهک، باشگاه فرهنگیان، درمانگاه فرهنگیان، زورخانه دانش آموزی، سینما تربیت و راه اندازی چهار استخر، برخی از زیرساخت ها و اقداماتی است که در راستای خدمت به مجموعه آموزش و پرورش قم، انجام شده است.

وی افزود: امروز دغدغه ما توجه به آموزش و تربیت و نشاط و اوقات فراغت دانش آموزان است و در این راستا، در حال آماده سازی اردوگاه 15 خرداد با امکاناتی چون پیست دوچرخه، سالن نمایش روباز و ... هستیم.

در این مراسم، مجتمع فرهنگی تربیت با نمایش فیلم «منصور» کار خود را به طور رسمی آغاز کرد.

سینما تربیت نزدیک چهار دهه است که فعالیت می کند و وقفه کرونایی موجب شد تا تغییرات و تعمیراتی در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی آن صورت پذیرد.

اصلاح شیب سالن، ورودی و خروجی، سرویس های بهداشتی، تعویض صندلی ها و نصب پرده جدید، بخشی از تغییراتی بوده که با اعتباری در حدود 11 میلیارد ریال به منظور فراهم نمودن زمینه بهره مندی حداکثری علاقمندان به سینما در این مجتمع فرهنگی ایجاد شده است.

سینما تربیت دارای 340 صندلی است که نسبت به وضعیت گذشته، 50 صندلی بر ظرفیت آن افزوده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار