مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دهه فجر بهترین فرصت برای اجرای نهضت تبیین دستاوردهای آموزشی و تربیتی انقلاب اسلامی است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت دهه فجر، این دهه را بهترین فرصت برای اجرای نهضت تبیین دستاوردهای آموزشی و تربیتی انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر بهترین فرصت برای اجرای نهضت تبیین دستاوردهای آموزشی و تربیتی انقلاب اسلامی است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با هدف فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور مجازی و میدانی فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر مناسبت‌ها و تبیین نقش فرهنگیان در پرورش و آشنایی دانش‌آموزان و دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر نشست ستاد بزرگداشت با حضور سید مجتبی هاشمی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

در این نشست هاشمی با اشاره به لزوم تبیین میزان رشد و تحولات فرهنگی و تربیتی انجام شده پس از انقلاب اسلامی در نظام آموزشی کشور گفت: برای استقرار نظام جمهوری اسلامی زحمات بسیاری کشیده شده است و در این میان بودند افرادی که بیش از بقیه در این عرصه تلاش کرده‌اند و وظیفه ما به عنوان کارگزاران نظام حاکمیتی این‌ است که با معرفی صحیح و بیان رشادت‌های نسل‌های اول انقلاب در جهت پاسداشت این دستاوردها کوشا باشیم.

وی بیان کرد: باید برای تشویق و ترغیب دانش‌آموزان برای نقش آفرینی در این دهه برنامه‌های مشخصی داشته باشیم اما با توجه به اینکه در دورانی به سر می‌بریم که همه گیری ویروس کرونا رو به کاهش است، زمینه برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها و بزرگداشت‌ها فراهم‌تر از سال گذشته است باید از این فرصت در کنار ظرفیت فضای مجازی بیشترین بهره را ببریم.

هاشمی با اشاره به اینکه می‌بایست برای فعالیت‌های دهه فجر امسال شعار جذاب و جران‌سازی انتخاب شود، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب در ستاد استانی، باید یک‌روز از دهه فجر برای بزرگداشت شهدای دانش‌آموز و فرهنگی اختصاص یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار