جمع آوری نذورات برای کمک به نیازمندان

تهران (پانا) - با توجه به اهمیت کمک‌های همدلانه به نیازمندان، مرکز نیکوکاری امیران در آستانه ماه جمادی الثانی طی اقدامی، به جمع‌آوری نذورات و صدقه‌های مردمی پرداخت.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۱۳
لینک کوتاه کپی شد
جمع آوری نذورات برای کمک به نیازمندان

سید حسین موسوی؛ رییس مرکز نیکوکاری امیران در اهمیت کمک به نیازمندان گفت: «اهمیت کمک به دیگران در فرهنگ ما از گذشته وجود داشته است و برطرف کردن گرفتاری و ناراحتی مردم و نشاندن لبخندی بر لب آنها، نمایی از انسانیت است و این کمک می تواند از لحاظ مالی و یا معنوی باشد. به منظور توزیع ارزاق بین مددجویان به مناسبت ولادت حضرت ام البنین، بر آن شدیم تا با جمع آوری نذورات و صدقه های مردمی، بتوانیم حجم کمک های خود را وسعت بخشیم و لبخند مهربانی بر لبان تعداد بیشتری از هم نوعان مستمند خود بنشانیم.»

وی تأکید کرد: «این نذورات باید در مسیر خودش قرار بگیرد و به دست خانواده‌ های تحت پوشش برسد و بستر لازم برای جمع‌آوری و توزیع این کمک‌ ها فراهم شده است.»

موسوی افزود: «خیز جدید بیماری کرونا و شرایط خاصی که بر جامعه حاکم است باعث شده تا افراد زیادی به زیر خط فقر بروند و شرایط اقتصادی نابسامانی را تجربه کنند. از این رو کمک های مالی خیرین، می‌تواند مسیری روشن را به نیازمندان نشان دهد و اوضاع معیشت آن ها را تأمین کند. همچنین فرصت مناسبی برای رفع محرومیت زدایی به ارمغان بیاورد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «در آستانه ماه جمادی الثانی در حال جمع آوری نذورات و کمک‌ های مردم نیک اندیش از سراسر استان هستیم و خیرین و نیکوکاران، می‌توانند نذورات نقدی و غیر نقدی خود را برای توزیع میان نیازمندان داشته باشند. این کمک ها برای خرید، بسته های ارزاق و توزیع آن ها بین مدد جویان جمع آوری می شود که امید است مورد استقبال خیرین قرار گیرد.»

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار