معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴:

رویکرد حوزه پرورشی، جهت دادن به موضوعات تربیتی و پرورشی است

تهران (پانا) - معاونت پرورشی و تربیت‌بدنی منطقه ۱۴ رویکرد حوزه پرورشی را در تحقق بصیرت افزایی، جهت دادن به موضوعات بصیرتی، تربیتی و پرورشی در بیانیه گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد بر اساس همین اولویت کاری، بصیرت‌ افزایی و تحول در طراحی و اجرای برنامه‌ های پرورشی مدارس منطقه، در دستور کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد حوزه پرورشی، جهت دادن به موضوعات تربیتی و پرورشی است

جلسه شورای پرورشی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با حضور حجت الإسلام والمسلمین حسین شاهمرادی مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه ۱۴، معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۴ و اعضای شورای پرورشی، در اتاق معاونت پرورشی برگزار شد.

محمد عدل لاله؛ معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ در دیدار خود با مسئول بسیج فرهنگیان منطقه؛ ضمن تبریک به شاهمرادی از مشارکت و همکاری بسیج فرهنگیان با برنامه‌ های تربیتی و فرهنگی آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه بصیرت‌ افزایی معلمان، برنامه‌ اصلی شورای پرورشی در بهارستان علم و ادب است و حوزه پرورشی منطقه در این خصوص مشغول برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و پرورشی است، تصریح کرد: رویکرد ما در تحقق این مهم، جهت دادن به موضوعات بصیرتی، تربیتی و پرورشی در بیانیه گام دوم انقلاب است و بر اساس همین اولویت کاری، بصیرت‌ افزایی و تحول در طراحی و اجرای برنامه‌ های پرورشی مدارس منطقه در دستور کار قرار گرفته است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۱۴ ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و انتظارات ایشان از جریان بسیج بیان کرد: انتظاری که رهبر انقلاب همواره از بسیجیان دارند، حضور دائمی در صحنه است و بسیج در دوران دفاع مقدس همواره در صحنه حاضر بود و امروز در صحنه های مختلف در شرایط سیل، زلزله و نیز در دوران شیوع کرونا، کمک مؤمنانه و... بسیج به خوبی ایفای نقش نموده است.

در ادامه، شاهمرادی؛ مسئول بسیج دانش آموزی و فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری آموزش و پرورش منطقه ۱۴ با بسیج گفت: در دوران سخت کرونا، معلمان و فرهنگیان، نمونه‌ های پر درخششی از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و فرهنگیان یکپارچه به میدان آمدند و خلاقیت‌ های زیادی از آنان دیده شد.

وی با اشاره به اینکه مبحث بسیج مبحث عشق است نه سازمان و تشکیلات، افزود: بسیج شجره طیبه ای است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بنا نهاده شده و در متن جامعه پیاده سازی شد و ثمرات پرباری را برای نظام جمهوری اسلامی ایران داشته است.

شاهمرادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، بسیج نماد مردم سالاری دینی است، گفت: آموزش و پرورش نیز باید بر پایه حضور مردمی باشد. مأموریت بسیج فرهنگیان کمک به ارتقای کارآمدی آموزش و پرورش بر مبنای اسناد بالا دستی است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ مهسا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار