کتاب «جویبار شعر 6» گزیده ای از آثار دانش‌آموزان شاعر منتشر شد

تهران (پانا) - مدیر کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی از انتشار کتاب «جویبار شعر 6» گزیده ای از آثار دانش‌آموزان شاعر شرکت کننده در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کتاب «جویبار شعر 6» گزیده ای از آثار دانش‌آموزان شاعر منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی، علی رمضانی با اشاره به انتشار کتاب جویبار 6 گفت: این کتاب ثمره تلاش های دانش آموزان مستعد در زمینه سرودن شعر است که در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان سراسر کشور در بخش آفرینش های ادبی شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: بخش آفرینش‌های ادبی جشنواره فردا یکی از فراگیرترین بخش هاست دانش آموزان زیادی داریم که در رویای شاعر و نویسنده شدن به سر می‌برند و در خودشان این توانایی را می‌بینند.

وی گفت: در سی و نهمین جشنواره فرهنگی هنری فردا و در سطح مدرسه 190هزار و 770 شاعر و2 میلیون و 878 هزار و 899 نویسنده دانش آموز شرکت کردند از این تعداد پس از سه مرحله مسابقه دادن حدود ۳۲۰ دانش آموز گلچین شده و به مرحله کشوری راه یافتند در مرحله کشوری که امسال هم به صورت آنلاین برگزار شد این برگزیدگان با استادان درجه یک این حوزه در رابطه به آثارش و گفتگو کردند.

رمضانی ادامه داد: بسیاری از دانش آموزانی که به مرحله کشوری راه می یابند با صراحت بیان می کنند که پس از شرکت در کلاس‌های و گفتگو با استادان فضای ذهنی شان تغییر کرده راهشان را پیدا کرده اند و در نوشتن مصمم تر شده اند.

مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی افزود: توصیه اصلی این است که ارتباط با استادان بزرگ از دست ندهیم شما یک مسیر طولانی را طی کرده تا این ارتباط ایجاد شده است حیف است از دست برود. یک جمله استاد گاهی حکم راه میانبر دارد و شما را چند سال جلو می‌اندازد و جلوی خیلی از اشتباهات نویسندگی شما را می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار