مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل

زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل تامین می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل عنوان کرد به‌منظور حمایت از سرمایه گذاران، زیرساخت‌ها و تاسیسات مورد نیاز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی اردبیل تامین می‌شود

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل در جریان بازدید از ناحیه صنعتی پارس آباد گفت: حضور سرمایه گذاران در ناحیه صنعتی پارس آباد با استقبال بسیار خوبی همراه بوده است، به همین علت تلاش می‌شود تکمیل زیرساخت‌های این ناحیه در اولویت برنامه‌های کاری این شرکت قرار گیرد.

وی گفت: شبکه روشنایی معابر اصلی و ورودی ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت اجرا می‌شود که تلاش خواهد شد پروژه مذکور تا دهه فجر سال جاری به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: از دیگر مشکلات ناحیه صنعتی پارس آباد کمبود آب است که با تعامل با دستگاه‌های دولتی و همچنین اهالی منطقه، آب مورد نیاز واحد‌های تولیدی از محل کانال آب مغان تامین می‌شود.

اهلی گفت: برای تامین آب پایدار، پروژه انتقال آب از کانال‌های جاری منطقه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت آغاز شده است که این پروژه با پیشرفت فیزیکی مناسبی در حال اجرا است.

وی گفت: آماده سازی ناحیه صنعتی پارس آباد در دو فاز ۵۰ هکتاری است که با توجه به استقبال سرمایه گذاران و اتمام واگذاری در فاز نخست، واگذاری زمین در فاز دوم آن در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تلاش می‌شود با تخصیص اعتبارات مناسب، مشکلات موجود در این ناحیه صنعتی مرتفع شود که با توجه به محدودیت منابع داخلی، نیازمند تخصیص اعتبارات استانی و ملی هستیم.

اهلی گفت: با هماهنگی و همبستگی که در میان مسئولان استانی وجود دارد بتوانیم مشکلات، تنگنا‌ها و کمبود‌های بخش صنعت استان به ویژه شهرک‌های صنعتی را مرتفع و به رونق و توسعه در این بخش کمک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار