ضرورت حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال در اردبیل

اردبیل (پانا) - معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل گفت حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال در واحد‌های تولیدی استان ضروری است.

کد مطلب: ۱۲۳۰۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت حمایت از کارآفرینی برای افزایش تولید و اشتغال در اردبیل

بهزاد مهدوی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل اظهارکرد: واحد‌های تولیدی برای تبدیل شدن به یک بخش سودآور ناگریزند که از تمامی ظرفیت‌های خود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنند که این موضوع مهم در سایه حمایت از کارآفرینی، از شتاب بیشتری برخوردار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تحقیقات به عمل آمده، شرکت‌های کارآفرین نسبت به سایر واحد‌های تولیدی در تدوین مأموریت‌های سازمانی بهتر عمل می‌کنند و کارآفرینان با استفاده از خلاقیت خود، فرصت تشخیص را به کارآفرینی تبدیل کرده و یک کالا را با ارزش افزوده بیشتری در خدمت مصرف کنندگان قرار می‌دهند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان توسعه کارآفرینی در صنعت را بسیار حائز اهمیت برشمرد و افزود: حمایت از کارآفرینی موجب گردآوری پس انداز‌های عمومی بی هدف و سرگردان جامعه می‌شود که نتیجه آن منجر به ایجاد اشتغال وسیع و افزایش ثروت جامعه خواهد شد.

مهدوی تصریح کرد: از آنجایی که کارآفرینان پیوسته در حال ابداع و نوآوری هستند، بنابراین کارآفرینی کیفیت زندگی را نیز بهبود خواهد بخشید.

وی برگزاری تور‌های صنعتی با هدف بازدید کارآفرینان از واحد‌های تولیدی موفق کشور، پرداخت یارانه برای حضور آنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ارائه آموزش‌های مورد نیاز و ده‌ها تسهیلات حمایتی دیگر را از جمله حمایت‌های این شرکت از کارآفرینان و واحد‌های تولیدی دانست و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی این آمادگی دارد تا از تمام ظرفیت‌های خود برای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران استفاده کند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان گرامیداشت هفته جهانی کارآفرینی را فرصت بسیار مناسبی برای تقدیر از زحمات این تلاشگران عرصه صنعت دانست و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت‌های بیش از بیش از کارآفرینان و صنعتگران، بتوانیم در جهت افزایش تولید و اشتغال استان گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار