نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

مکتب سلیمانی همواره ماندگار و حرکت‌آفرین است

بوشهر(پانا)- نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت مکتب سلیمانی رمز مقاومت و برگرفته از مکتب محمدی ، علوی و فاطمی است که برای همه بشریت همواره ماندگار و حرکت‌آفرین است .

کد مطلب: ۱۲۴۵۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مکتب سلیمانی همواره ماندگار و حرکت‌آفرین است

به گزارش پانا، همایش راهیان رهایی و ایثار که با هدف بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و اولین یادواره شهیدان عبدالرسول قادریان و احمد جلالی ریشهری به عنوان شهدای تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان، خانواده معظم شهدا، مسئولان و مدیران استان و شهرستانها در سالن لیان بوشهر برگزار شد .

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب سردار شهید سلیمانی را به عنوان یک مکتب معرفی کرده است زیرا سردار سلیمانی تربیت یافته مکتب اسلام و حرکت وی در راستای رونق گرفتن دین اسلام است. مکتب سلیمانی رمز مقاومت و برگرفته از مکتب محمدی ، علوی و فاطمی است که برای همه بشریت همواره ماندکار و حرکت آفرین است .

حسینی بوشهری گفت : مکتب سردار سلیمانی دارای ویژگی های متعدد است که فرا مرزی بودن یعنی تنها منحصر به داخل کشور نیست و در کشورهای پیرامونی ایران و حتی قلب آفریقا نام سلیمانی به عنوان رمز مقاومت معرفی شده است.از دیگر ویژگی مهم مکتب سلیمانی این است که از خصوصیت فردی بودن خارج شده و دیگر سخن از شخص مطرح نیست.مکتب سلیمانی به منزله آرمان‎‌های بلند این شهید و مرام و عقیده وی است و جسم وی در میان باشد و یا نباشد مکتبش زنده است.

او افزود: دین اسلام الهام بخش بشریت است و اگر حرف از مکتب سلیمانی می‌‎شود بخاطر این است که در طول حرکت اسلام، سهم الهام بخشی دارد. امروز دانش آموزان ایران باید سلیمانی را بشناسد تا از این طریق حضرت امام علی (ع) ، حضرت فاطمه زهرا ( س ) و الگو بودن مکتب رسول خدا را بشناسند.

حسینی بوشهری گفت: مکتب جنبه گذرا نداشته و همواره ماندگار است و نسل امروز و حتی نسل‌های به دنیا نیامده نیز بخوبی با سردار سلیمانی و مکتب این شهید والا مقام آشنا خواهند شد.

نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد : سردار سلیمانی همواره فروتنانه در کنار مردم و با آنها اشک و لبخند داشت که چنین روحیه‌‎ای منجر شد تا در نزد مردم به محبوبیت بالایی برسد.

حسینی بوشهری در خصوص نقش فرهنگیان در پیش برد دین اسلام و نقش آفرینی آنان در تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی تاکید کرد: دولت امروز هرچه برای فرهنگیان و معلمان هزینه کند نوعی سرمایه‌گذاری است و نباید آن را به عنوان هزینه قلمداد کرد زیرا فرهنگیان جزو سرمایه و منابع انسانی مهم محسوب می‌‎شوند.

حسینی بوشهری گفت: جنگ تحمیلی، تحریم‌‎های ظالمانه و تهاجم فرهنگی و رسانه‌‎ای علیه ایران با مقاومت مردم شهید پرور و ولایتمدار مواجه شده است که اگر علیه هر کشور و نظام دیگری بود تاکنون آن نظام از بین رفته بود ولی در آن روز امام راحل ( ره ) و امروز رهبر معظم انقلاب با امدادهای غیبی و توسل‌‎های خود به مدد ملت همیشه حاضر در صحنه آمده و توانستند دست رد به سینه دشمن زده و آن را نابود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار