فرمانده سپاه تربت حیدریه:

مبنای تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجام بود

جلگه رخ(پانا)- فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت مبنای تفکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وحدت و انسجام بود.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
مبنای تفکر شهید حاج قاسم  سلیمانی  وحدت و انسجام بود

همزمان با هفته بصیرت و در آستانه دومین سالگرد شهید سلیمانی، مراسم یاد بودی با حضور مسئولین منطقه و مدیران مدارس، در اداره آموزش و پرورش جلگه رخ برگزار شد.

احمد موحد، فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه در مورد نقش و جایگاه سردار سلیمانی گفت: مکتب حاج قاسم برگفته از مکتب امام حسین، علمداری اسلام بود و بر اساس همین مکتب، هندسه قدرت دنیا را به نفع ملت ایران تغییر داد به طوری که امروز ابر قدرت های دنیا هم جرأت رویارویی مستقیم با ایران را ندارند.

موحد افزود: مبنای تفکر حاج قاسم، وحدت و انسجام بود و بر همین اساس تمام گروه ها و جناح های فلسطین را علیه اسرائیل گرد هم آورد. اینکه در ایران اسلامی مردم را براساس جناح های سیاسی تقسیم بندی کنیم و بین مردم انشقاق ایجاد کنیم خلاف تفکر شهید سلیمانی است.

فرمانده سپاه شهرستان تربت حیدریه گفت: ثمره جمهوری اسلامی ایران تربیت نیروی با تقوا، دینی و ملی است و حاج قاسم بهترین نمونه آن است. وظیفه همه ما و بویژه آموزش و پرورش تربیت نسل حاج قاسم و نسل ظهور است.

محمود قهار رئیس آموزش و پرورش جلگه رخ در پایان مراسم ضمن گرامی داشت یاد سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی یک مکتب است و آموزش و پرورش و ما معلمان باید این مکتب را برای دانش آموزان تبیین و درونی سازی کنیم تا به برکت خون سردار سلیمانی و دیگر شهیدان ایران شکوهمند و با عزت داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار