اکبر ابراهیمی خیر مدرسه‌ساز؛

شرط تاثیرگذاری حرف، عمل به وعده‌ها است

فشافویه (پانا) - یک خیر مدرسه‌ساز در مراسم افتتاح هزارمین مدرسه این خیر در فشافویه که با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس مدارس استثنایی کشور، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افتتاح شد، شرط تاثیرگذاری حرف را، عمل به وعده‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شرط تاثیرگذاری حرف، عمل به وعده‌ها است

اکبر ابراهیمی، خیر مدرسه‌ساز در مراسم افتتاح هزارمین مدرسه این خیر در فشافویه از کار خیر آبرسانی به ۲۴ استان و ۱۰۵۴ روستا در کشور خبر داد و گفت: آرزوی شهادت دارم ولی نه در این زمان، بلکه تا موقعی که بتوانم امانت ثروت خدادای‌ام را ادا کنم.

ابراهیمی بیان کرد: یقین من این است که اول به خدواند که از والدین مهربان‌تر است و دوم به پدر و مادر خود خدمت کنید که این امر سفارش خداوند متعال است.

وی افزود: گمان نمی‌کنم مشکل ما فقط تحریم‌های آمریکا باشد، اما ما مردم فقط به حق و ناحق انتقاد می‌کنیم، در حالی که به خودمان هیچ‌وقت تذکر نداد‌ه‌ایم؛ همیشه حرفی را بزنیم که به آن عمل می‌کنیم که تاثیرگذار باشد.

در ادامه ابراهیمی گفت: به یکدیگر رحم کنید تا خدای ارحم‌الراحمین به شما رحم کند، در غیر این‌صورت خداوند شما را رها خواهد کرد. از خدا می‌خواهم به دست‌دهندگی‌ام برکت بدهد تا بتوانم امانت الهی را ادا کنم و از او می‌خواهم که روزی من را شهادت دهد تا دیگر برای من یوم‌الحسرتی نباشد.

خبرنگار دانش‌آموز: علی حاجم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار