وزیر آموزش و پرورش در افتتاح بزرگترین مدرسه استثنایی در فشافویه:

جامعه خیرین مدرسه‌ساز، جزو مهم‌ترین افتخار آموزش و پرورش پس از انقلاب است

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش، در مراسم افتتاح بزرگترین مدرسه استثنایی تماماً خیرساز توسط حاج اکبر ابراهیمی در شهر فشافویه، بر اهمیت امر مدرسه‌سازی به عنوان یکی از افتخارات برجسته آموزش و پرورش، پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر، در دوران انقلاب اسلامی تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جامعه خیرین مدرسه‌ساز،  جزو مهم‌ترین افتخار آموزش و پرورش پس از انقلاب است

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه بزرگترین مدرسه استثنایی تماماً خیرساز، طی سخنانی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهید سلیمانی، بیان کرد: طبق آیات قرآن کریم، اطعام اسیر، مسکین و یتیم از اموری است که پاداش و جزای بسیاری برای آن قرار داده شده است و انجام امور خیر جزو سیره عملی زندگی ائمه اطهار است.

وی در مورد خیر مدرسه‌ساز حاج اکبر ابراهیمی گفت: آقای ابراهیمی اقدامات خداپسندانه بسیاری در مناطق مختلف انجام داده، خشت‌هایی که برای کلاس درس بنا نهاده، برگرفته از سیره امامان معصوم است و تا بهشت می‌رود، این وعده الهی است و از مشترکات رفتار حضرت فاطمه (س) و شهید سلیمانی است.

نوری در مورد فضایل اخلاقی شهید سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی در رفتار، کردار، انفاق و دفاع از ولایت مثال‌زدنی است و پایه‌گذار حراست از ولایت، حضرت زهرا(س) است، اجر خیرین هم با حضرت فاطمه (س) است و چه افتخاری برای مدرسه‌سازان بالاتر از این می‌تواند باشد.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بالاترین افتخار پس از شهادت شهیدان رجایی و باهنر در دوران انقلاب، همین جامعه خیرین مدرسه‌ساز هستند که از سال ۱۳۷۷ آغاز شده و برکات آن تاکنون ادامه دارد، همه دانش‌آموزان دعاگوی شما هستند و لازم است در انجام امور آموزش و پرورش، پیرو فرمایش مقام معظم رهبری و در راستای نظام تعلیم و تربیت تدوین شده با هدف افزون‌شدن برکات نظام جمهوری اسلامی بکوشیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار