تربیت همه ساحتی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان طراحی و اجرا می‌شود

بوشهر(پانا) - رئیس سازمان ملی استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش گفت در مدارس استعداد‌های درخشان ( سمپاد ) تربیت همه جانبه و فراگیر همه ساحتی دانش‌آموزان در سر لوحه برنامه‌ها است .

کد مطلب: ۱۲۴۳۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تربیت همه ساحتی دانش‌آموزان استعدادهای درخشان طراحی و اجرا می‌شود

الهام یاوری در گفت‌وگو با پانا اظهارکرد: در مدارس استعداد‌های درخشان ( سمپاد ) تربیت همه جانبه و فراگیر همه ساحتی دانش آموزان در سر لوحه برنامه ها است . زیرا آنان در آینده کشور اثر‌گذار خواهند بود . بطوریکه با مدیریت تحول بر میزان مسئولیت پذیری دانش آموزان در پیشبرد، رشد و توسعه جامعه افزود .

او گفت: دانش آموزان دارای استعدادهای درخشان، تک ساحتی نیستند و برنامه های فرهنگی ، هنری ، قرآنی ، ادبی و علمی برای دانش آموزان استعدادهای درخشان در کنار سایر برنامه های درسی آنان ارائه می شود و حضور و رتبه آوری این دانش آموزان بیانگر استقبال آنان از این برنامه ها است .

رئیس سازمان ملی استعدادهای درخشان وزارت آموزش و پرورش افزود : دوره های آموزشی المپیاد های علمی در 12 رشته برای دانش آموزان توسط صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در حال ضبط و به زودی بخش خواهد شد .

یاوری در خصوص مدارس سمپاد مهارتی گفت: وجود این نوع مدارس ، فرصت های تحصیلی زیادی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا آنها با استفاده از توانایی های خود در عرصه های مختلف دست یابند .

یاوری تصریح کرد : طبق بازدید های بعمل آمده از مدارس سمپاد استان بوشهر این گونه مدارس با داشتن استعداد های درخشان ، ظرفیت ها و امکانات مناسب از جایگاه خوبی برخوردار است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار