رییس اداره پرورش استعدادهای درخشان آمورش و پرورش استان بوشهر:

آزمون ورودی مدارس سمپاد، نهم و دهم مرداد برگزار می‌شود

بوشهر(پانا)_رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان برای سال تحصیلی 1400-1399 در روزهای نهم و دهم مرداد ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آزمون ورودی مدارس سمپاد، نهم و دهم مرداد برگزار می‌شود

به گزارش اداره اطلاع ‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، کاوه امیری با بیان اینکه 3 هزار و 209 نفر برای ورود به پابه هفتم جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: این گروه از داوطلبان از ساعت 9 صبح پنج شنبه نهم مرداد ماه جاری با هم رقابت می کنند.

وی ادامه داد: از ساعت 9 صبح جمعه دهم مرداد 410 دانش آموز در آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان شرکت می کنند.

امیری اضافه کرد: آزمون استعدادهای درخشان استان بوشهر به صورت حضوری در ۳۱حوزه امتحانی برای پایه هفتم و ۱۴ حوزه امتحانی برای پایه دهم برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به تعویق آزمون از 27 تیر به نهم و دهم مرداد به دلیل شرایط کرونایی جامعه، خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون به تعویق افتاده 27 تیر، برای این آزمون معتبر است و داوطلبان نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان استفاده داوطلبان از ماسک را الزامی دانسته و گفت: خانواده ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، از ازدحام مقابل حوزه های آزمون خودداری کنند.

گفتنی است استان بوشهر۱۰ مدرسه تیزهوشان دخترانه و پسرانه در پنج منطقه بوشهر، کنگان، دشتی، دشتستان و گناوه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار