بزرگداشت حماسه 9 دی جایگاه حرمت و پاس‌داری کشور است

رودهن (پانا)-معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن بزرگداشت حماسه 9 دی در مدارس را حفظ جایگاه والا، حرمت و پاس‌داری کشور در آینده توسط دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت حماسه 9 دی جایگاه حرمت و پاس‌داری کشور است

سید احمد الهی‌نیا معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن در گفت‌و‌گو با پانا بیان کرد: ۹دی یاد‌آور حماسه‌ای است که یاد و خاطره آن در کتاب تاریخ ایران برای همیشه ثبت شد، روزی که نشان داده شد در پس هر آشفتگی و بی‌نظمی و نابسامانی قلبی تپنده برای ایران و ایرانی می‌تپد و آن چیزی جز ولایت نیست. حس اطمینان و اعتماد به ولایت در جامعه پشتیبان تمام ملت است و باعث می شود ایمان و اطمینان خاطر در دل‌ها بیش‌تر شود و با هر لغزش و آشفتگی که طوفان‌های نا‌بهنجار وخراب‌کارانه در جامعه ایجاد می‌کنند، آسوده‌خاطر باشیم که ستون‌ها محکم و استوار و زیر سایه ولایت هستیم.

الهی‌نیا تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم حماسه نه دی آموزش و پرورش رودهن با همکاری بسیج کلیه اقدامات و برنامه‌های اجرایی برگزاری مراسم را در جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزش و پرورش مصوب و در دستور کاری قرار دادند. تا مراسم هر‌چه باشکوه‌تر انجام شود. بنابر‌ مصوبات شورای برنامه‌ریزی آموزش و پرورش، مدرسه متوسطه اول پسرانه امام علی علیه السلام رودهن به عنوان پایلوت برگزاری مراسم در نظر گرفته شد و بحث و تبادل نظر‌های لازم با مدیر و عوامل اجرایی و پرورشی مدرسه امام علی علیه‌السلام انجام شد تا مراسم به نحو‌ احسن برگزار شود.

وی افزود: ضمن برگزاری مراسم حماسه نه دی با توجه به دهه بصیرت و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، همایشی تحت عنوان "بچه‌های حاج قاسم " با حضور دانش‌آموزان بسیجی رودهن و پیگیری بسیج دانش‌آموزی رودهن برنامه‌ریزی شد و در دست اقدام قرار گرفت. این همایش در روز ۱۲ دی ماه در سالن وصال رودهن برگزار خواهد شد. در این همایش پدر بزرگوار شهید مدافع حرم رسول خطیبی سخنران و مهدی بزم‌جو مداح و سید ایمان یار احمدی روایتگر مراسم خواهند بود.

الهی‌نیا بیان کرذ: مراسم حماسه 9دی در تمامی مدارس رودهن برگزار می‌شود تا روحیه ولایت مداری و بصیرت نسبت به ولایت و وقایع کشور‌مان در ذهن دانش‌آموزان نهادینه شود چرا که همین دانش‌آموزان در آینده پاس‌داران نام و حریم کشور عزیز‌مان ایران خواهند بود و باید به شناخت وسیع و جامعی نسبت به ولایت وتاثیری که در روند جامعه می‌گذارد، برسند و بدانند برای درک اوضاع و گرفتن بهترین تصمیم باید به بصیرت و شناخت ارزش‌های واقعی کشور‌شان برسند تا شخصیت‌شان متزلزل و شکننده نباشد که تحت نفوذ هر جریان مخالفی قرار بگیرند و از مسیر اصلی منحرف شوند .

خبرنگار:زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار