مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد:

طرح مولدسازی و تغییر کاربری تمامی املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش با همکاری شهرداری قزوین

قزوین(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش گفت برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در بهینه‌سازی املاک بلااستفاده با اولویت‌های تجاری‌سازی املاک با نگاه درآمدزایی و کمک به اقتصاد آموزش‌وپرورش استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
طرح مولدسازی و تغییر کاربری تمامی املاک مازاد بر نیاز آموزش و پرورش با همکاری شهرداری قزوین

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، بعدازظهر سه شنبه هفتم دی ماه حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش باصباغی شهردار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست که محسن حق شناس، فاطمه اشدری ومهری السادات تقوی اعضای شورای شهر قزوین و مسئولان شهرداری قزوین و همچنین حسن حاجی زاده رئیس اداره حقوقی و اکبررحمانی از همکاران فرهنگی حضور داشتند، بر توافق نظر بر حل مسائل مربوط به آموزش و پرورش و شهرداری قزوین تاکید شد.

مدیرکل آموزش و پرورش در ابتدای این نشست با بیان اینکه برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در بهینه‌سازی املاک بلااستفاده با اولویت‌های تجاری‌سازی املاک با نگاه درآمدزایی و کمک به اقتصاد آموزش‌وپرورش استفاده خواهیم کرد، گفت: به منظور تجاری سازی املاک مازاد برنیاز دستگاه در نظر داریم با مشارکت شهرداری قزوین و با تهاتر، اجاره یا فروش هر چه سریعتر نسبت به تعیین تکلیف این املاک اقدامات عملیاتی صورت دهیم.

وی ضمن تاکید بر جامع نگری در حل مسائل ، گفت: نیازمند آن هستیم تا با تعاملات و مشارکت در برخی ماموریت های بین دستگاهی درجهت تامین منافع عمومی حرکت کنیم. در این سالها در آموزش و پرورش و شهرداری قزوین به منظور اصلاح فرهنگ سازمانی گام های مناسب و موثری برداشته شده است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه به آموزش و پرورش اجازه داده شده به‌منظور ساماندهی و بهینه‌سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای خود را تغییر کاربری دهد گفت:این آمادگی را داریم بخشی از فضاهای بلاتکلیف در شهر قزوین که متعلق به آموزش و پرورش است را معاوضه کنیم با زمین هایی که در قسمت هایی از شهر که کمبود فضاهای آموزشی داریم.

صباغی شهردار شهر قزوین با تاکید بر تلاش های ایثارگونه معلمان که موجبات تربیت و پرورش آینده سازان میهن اسلامی را فراهم خواهد کرد، گفت:برای داشتن جامعه و شهری بانشاط، پویا و اشاعه فرهنگ اسلامی آماده برداشتن موانع از سر راه آموزش و پرورش در شهر قزوین هستیم، بنابراین در این راه هرآنچه در توان شهرداری قزوین است، با استفاده صحیح از ظرفیت های موجود به کار خواهد گرفت،تا با مکان یابی دقیق نقاطی از شهر که با کمبود فضاهای آموزشی و سالن های ورزشی برای دانش آموزان روبه رو هستیم را تامین نماییم.

محسن حق شناس عضو شورای شهر قزوین با تاکید بر اینکه در خصوص مکان های ورزشی دانش آموزی محروم ترین استان در بین استان های کشور هستیم، گفت:این اراده در شهرداری و شورای شهر در این دوره وجود دارد، تا به منظور تسهیل در تامین مکان های آموزشی،تربیتی و ورزشی برای دانش آموزان شهر قزوین و تکمیل پروژه هایی که نیمه تمام است اقدامات مؤثرتری انجام گردد

فاطمه اشدری عضو شورای شهر قزوین نیز با اشاره به اینکه نیازمند اولویت بندی و برنامه ریزی در ساماندهی فضاهای قابل تغییر کاربری آموزش و پرورش در شهر قزوین هستیم،گفت: همه ما خود را به نوعی مسئول آینده دانش آموزان می دانیم، لذا برای رفع هرگونه نگرانی و مشکلات نظام تعلیم و تربیت در این راه حداکثر همکاری با آموزش و پرورش را خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار