بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت دفاع نیروی مرزبانی از مرزنشینان و کشاورزان در مقابل طالبان

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بیانیه جمعی از نمایندگان به مناسبت دفاع نیروی مرزبانی در مقابل طالبان از مرزنشینان و کشاورزان کشورمان را قرائت کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه نمایندگان مجلس به مناسبت دفاع نیروی مرزبانی از مرزنشینان و کشاورزان در مقابل طالبان

سیدمحسن دهنوی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، بیانیه 160 نفر از نمایندگان به مناسبت دفاع نیروی مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در مقابل طالبان از مرزنشینان و کشاورزان را قرائت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

محضر ملت شریف و بزرگ ایران

احتراما از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه تا ساعت 19 همان روز نیروهای شجاع و دلاور مرزبان جمهوری اسلامی ایران، فرماندهی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، هنگ مرزی زابل، گروهان زهک در میل مرزی 54 تا 58 به طول 14 کیلومتر و پاسگاه شهید اسلامی، جانبازان و تعداد 6 برجک در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و مرزنشینان عزیز در مقابله با درگیری و تیراندازی با عناصر طالبان به کشاورزان عزیز منطقه و خاک جمهوری اسلامی ایران به صورت دلاورمردانه و جان فشانی به مقابله پرداخته و با عملیات مقابله به مثل با سلاح های نیمه سنگین و سنگین به مقابله پرداخته و با جواب دندان شکن و پاسخ قاطع موجب تلفات جانی و مالی و عقب نشینی آن ها شد.

این امر موجب خوشحالی و تشکر مردم عزیز و مرزنشینان شده است. ما نمایندگان ملت از این عملکرد دلاورانه مرزبانی جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی می‌نماییم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار