کسب رتبه برتر فرهنگی ممتاز توسط شهرستان‌های تهران در مسابقات سراسری قرآن کریم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کسب رتبه برتر قاری فرهنگی ممتاز شهرستان‌های استان تهران در رشته قرائت ترتیل چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر فرهنگی ممتاز توسط شهرستان‌های تهران در مسابقات سراسری قرآن کریم

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی گفت: موفقیت‌های همکاران فرهنگی استان در مسابقات و عرصه‌های مختلف باعث مباهات است و این بار مجتبی قدبیگی، قاری و حافظ ممتاز استان توانست در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته قرائت ترتیل موفق به کسب رتبه برتر شود.

وی ضمن اشاره به نقش الگویی معلمان بر قشر آینده ساز جامعه بیان کرد: معلمی که با قرآن کریم و مفاهیمی قرآنی انس بیشتری دارد سعی خواهد کرد رفتار و منش قرآنی داشته باشد و قطعا نقش بسزایی در رفتار و منش دانش‌آموزان خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران این افتخارآفرینی را به قاری ممتاز منتخب و جامعه فرهنگیان فرهیخته استان تبریک گفت.

این مسابقات هر ساله به همت سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود و امسال فینال این مسابقات از ۲۹ آذرماه تا سوم دی‌ماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار