برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی در ‌قرچک

قرچک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک، عنوان کرد مسابقه کتاب‌خوانی از کتاب «من قاسم‌سلیمانی هستم» برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی  در ‌قرچک

رضا‌ داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک در گفت و گو با پانا اظهار کرد: شهید سلیمانی مکتبی ابدی با آرمان‌هایی‌ ارزشمند است، تفکر وی هر روز در قلب و ذهن نوجوانان و جوانان زاده می‌شود و این برای دشمن هراس‌انگیز است.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را اینگونه تشریح کرد: این مسابقه جهت تعمیق فرهنگ و اخلاق‌مداری و شجاعت در میان دانش‌آموزان و همکاران برگزار شد که با استقبال نیز مواجه شد.

داورزنی، علاقه به مطالعه و کتاب‌خوانی را از خصوصیات توصیف‌ناپذیر شهید سلیمانی نام برد و گفت: وی اهتمام ویژه‌ای به مسئله فرهنگ و کتابخوانی داشت، دانش‌آموزان این مرز و بوم نیز باید به کتابخوانی توجه بیشتری داشته باشند.

وی شهید سلیمانی را درختی پرشکوه عنوان و تشریح کرد: این مرد میدان تنها یک فرد نبود بلکه یک جریان‌فکری تاثیرگذار است که میان مردمان ریشه می‌دواند.

وی ادامه داد: کتاب «من قاسم‌سلیمانی هستم» عنوان کتابی است که برای مسابقه کتابخوانی انتخاب شده است.

شایان ذکر است که اطلاعیه این مسابقه در ۲۸ آذر ماه در کانال‌ها بارگذاری شد و تا ۱۱ دی ماه به طول می‌انجامد، معلمین و دانش‌آموزان از جمله شرکت‌کنندگان این مسابقه هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک درباره نحوه برگزاری مسابقه بیان کرد: روز شنبه ۱۱ دی ماه لینکی از سوالات مربوط به کتاب در بستر شاد، کانال پیشتازان قرچک بارگذاری خواهد شد و دانش‌آموزان و معلمان فرصت دارند به سوالات پاسخ دهند.

ناگفته نماند مسابقه کتابخوانی با انتخاب سه فرد برگزیده از پاسخ های درست به قید قرعه، پایان می‌یابد.

خبرنگار دانش آموز : راضیه‌ یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار