مراسم سالگرد شهید سلیمانی در فضای مجازی برگزار شد

تهران(پانا) - مراسم سالگرد شهادت، سردار مقاومت،ایثار و شجاعت قاسم سلیمانی در سالروز شهادتش در فضای مجازی برای دانش آموزان منطقه ۱۲، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۲۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سالگرد شهید سلیمانی در فضای مجازی برگزار شد

اولین سالگرد شهادت مرد میدان شجاعت، مقاومت و ایثار سردار دلها با حضور دانش آموزان منطقه ۱۲ در فضاهای مجازی برگزار شد.
این مراسم با اطلاع رسانی های از قبل انجام شده صورت گرفت و با استقبال گرم و حضور دانش آموزان و خانواده هایشان در فضای مجازی مواجه شد.
در این محفل نورانی دانش آموزان با آرمان های آن مجاهد الهی تجدید پیمان کردند.
با همت و تلاش شهاب الدین بنائیان، معاون پرورشی دبیرستان مدرس این مراسم شکوهمند با حضور حجت الاسلام حاج سید رضا تقوی، رئیس مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی، روح الله ایزد خواه، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و حضور گرم و صمیمانه مجتبی ولی پوری، معاونت پرورشی و فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرتهران انجام شد.
این مراسم که با تلاوت کلام الله مجید توسط دانش آموزان و قاریان برگزیده مدرسه شروع شد. در ادامه با پخش سرود ملی و کلیپی از مجاهدت های شهید سلیمانی و دکلمه خوانی توسط دانش آموزان ادامه پیدا کرد.
همچنین قرائت فرازی از وصیت نامه شهید سلیمانی و مداحی در رثای این شهید بزرگ و الگوی مقاومت و ایثار صورت پذیرفت.
در ادامه متنی انگلیسی درباره زندگانی این شهید و شهادت مظلومانه اش خوانده شد.
کلیپ دیگری در رابطه با حیات نورانی شهید بزرگوار در فضای مجازی اسکای روم برای مهمانان و حاضرین در این مراسم روحانی و معنوی پخش شد.
مراسم گرامیداشت شهید با سخنرانی حجت الاسلام حاج سید رضا تقوی و روح الله ایزد خواه ادامه پیدا کرد.

مدارس ابتدایی و دبیرستان ها و هنرستان های منطقه ۱۲، سالگرد شهادت مرد میدان، سردار دلها شهید مظلوم حاج قاسم سلیمانی را با برنامه های خاص و متنوع برگزار کردند و حزن و اندوه خود را در اولین سالگرد شهادت سرباز اسلام و وطن نشان دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار