برگزاری نشست کارگروه تولید محتوا سازمان دانش‌آموزی گیلان

رشت (پانا) - معاون سازمان دانش‌آموزی گیلان در خصوص نقش حساس و کلیدی مدرسین اشاره کرده و گفت در دوران کنونی، تولید محتوای آموزشی غنی، بخصوص برای آموزش از طریق فضای مجازی بسیار لازم است.

کد مطلب: ۱۲۴۲۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه تولید محتوا سازمان دانش‌آموزی گیلان

جلسه کارگروه تولید محتوای سازمان دانش آموزی استان گیلان با حضور معاون سازمان دانش آموزی و سایر اعضای کارگروه، به محوریت تبیین و تشریح فعالیت مدرسین برگزار شد.

رسول شعاعی ضمن تشکر از حاضرین در جلسه، در خصوص نقش حساس و کلیدی مدرسین اشاره کرده و گفت: در دوران کنونی، تولید محتوای آموزشی غنی، بخصوص برای آموزش از طریق فضای مجازی بسیار لازم است.

سپس هریک از اعضا در زمینه محتوای آموزشی دیدگاه ها و نکته نظرات خود را بیان داشته و در پایان موارد ذیل جهت عملیاتی کردن به تصویب رسید.

تشکیل کانال های خاص مربیان در فضای مجازی توسط مدرسین، با توجه به محل خدمت جهت هماهنگ کردن مربیان و ارائه مطالب آموزشی لازم. تشکیل کارگروه آموزشی با حضور مدرسین در فضای مجازی. ارائه مطالب با توجه به سرفصل های تعیین شده آموزشی از سوی سازمان دانش آموزی مرکز. تهیه مطالب غنی و درخور مربیان، باتوجه به تخصص هر یک از مدرسین. ارائه و تبیین مطالب اولیه و کلیدی در بحث تشکیلات پیشتازان، با توجه به جدید الورود بودن تعداد کثیری از مربیان در سال جاری. تائید مطالب قابل ارائه توسط همه اعضاء کارگروه. بارگزاری مطالب آموزشی تاییدشده، توسط مسئول فناوری سازمان دانش آموزی استان در گروه های مربیان در فضای مجازی.

- پیگیری فعالیت مربیان شهرستان/ ناحیه/ منطقه توسط اعضاء کارگروه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار