معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش کردستان خبرداد

کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت استان کردستان برگزار شد

سنندج(پانا) اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۹۷۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت استان کردستان برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، اولین نشست کارگروه تولید محتوای الکترونیکی حوزه سلامت روز گذشته با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره سلامت استان و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات اداره کل برگزار شد.

در این نشست افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا و سناریو های مختلف برای بازگشایی مدارس، گفت: حوزه سلامت و بهداشت در معرض آزمون و شرایط ویژه ای قرار گرفته است و بایستی با استفاده از تمام ظرفیت های درون و برون دستگاهی، زمینه حفظ سلامت دانش آموزان و نیز رفع دغدغه و نگرانی های خانواده ها برای حضور فرزندانشان در محیط مدرسه را فراهم کند.معاون تربیت بدنی و سلامت استان ضمن تشکر از اقدامات مطلوب مراقبین سلامت طی پنج ماه گذشته از طریق فضای مجازی و در راستای آموزش و اطلاع رسانی به خانواده ها و دانش آموزان در رابطه با مقابله با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: بایستی هم از لحاظ سخت افزاری و هم نرم افزاری، در آغاز سال تحصیلی، آمادگی دانش آموزان و مدارس را در مقابله با این بیماری ارتقا دهیم.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را تصمیم سازی و کارسازی نظرات و دیدگاه های مراقبین سلامت از سطح ستاد تا کف مدرسه عنوان کرد و گفت: جلسات بعدی این کارگروه به صورت مجازی و یا حضوری بایستی به صورت منسجم و هدفمند دنبال شود.

خوش گوار افزود: بحث های مهم حوزه سلامت و بهداشت مدارس در قالب کمیته هایی تحت عنوان بهداشت فردی، بهداشت محیط، آموزش همکاران، تغذیه، بهداشت روان و ذیل این کارگروه تعریف می شود و در بازه های زمانی مختلف، مباحث و موضوعات مرتبط با کمیته ها به شور و تبادل نظر اعضا گذاشته خواهد شد تا از رهاورد آن نسخه ای واحد و محتوایی مدوّن شده و هماهنگ برای مدارس تهیه شود.

در ادامه این جلسه نادر منصوری رئیس اداره سلامت به تشریح و تبیین چگونگی فعالیت کارگروه پرداخت و داشتن تعهد، مسئولیت پذیری، تخصص و اهمیت موضوع را از الزامات اعضای کارگروه برشمرد.همچنین سایر اعضای کارگروه، دیدگاه ها و نظرات خود را در رابطه با تشکیل کارگروه و چگونگی برگزاری جلسات آتی عنوان کردند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار