برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۶ مشهد مقدس

مشهد(پانا) - جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۶ مشهد در محل فرهنگسرای مصلی نژاد با رعایت کامل پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۶ مشهد مقدس

نورالله جوانشیری، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در این مراسم گفت: شاخص عمده و برجسته موفقیت ناحیه ۶ وجود اولیا آگاه و فرهیخته است که یاریگر اصلی ما هستند و چشمانی آگاه برای اجرای قانون دارند. ارتباطات و انتقادات و پیشنهادات انجمن اولیا و مربیان همیشه برگ برنده ما در همه عرصه ها بوده است‌‌. باعث افتخار آموزش و پرورش ناحیه ۶ است که اولیا از فهم و آگاهی بالایی برخوردار هستند. اگر ما در هر زمینه ای قدمی برداشتیم پشتمان به حضور اولیا گرم بود و هر جایی موفقیتی بود، اولیا پیش قدم شدند که نقش انجمن اولیا و مربیان بسیار مهم است. ‌کار ما آموزش و پرورش دانش آموزان است. در دوسال پیاپی آموزش و پرورش ناحیه ۶ در تمام حوزه ها رتبه اول را کسب کرده است.

جوانشیری ادامه داد: ارتباطات خود را با شورای انجمن محکم و مداوم کنید. آ موزش های مجازی آموزش مورد نظر آموزش و پرورش نیست و کیفیت ندارد، اما از روی ناچاری است و اثر آنچنانی ندارد، در بحث واکسیناسیون تعداد زیادی از دانش آموزان واکسن نزدند که باید این بحث جدی گرفته شود. قوی ترین مدیر کسی است که اشراف کامل بر قانون و اجرای قانون داشته باشد.

در پایان از زحمات اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان ناحیه ۶ سال گذشته تقدیر و تشکر به عمل آمد و انتخابات اعضای انجمن سال جدید برگزار شد.

خبرنگار: مهلا جلالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار