پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت میلاد حضرت مسیح

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح، این روز را به تمامی همشهریان و به ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان اقلیت‌های مذهبی شهر تهران تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۲۴۲۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به مناسبت میلاد حضرت مسیح

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، متن پیام «عبدالرضا فولادوند» بدین شرح است:

حضرت عیسی مسیح از بزرگترین نعمات خداوند بر بشریت و از منادیان رحمت و هدایت، به شمار می آیند. سیره زندگی و آموزه‌های مسیح(ع) همچون محمد مصطفی(ص) برای بشریت سرشار از توجه به معنویت، صلح و دوستی است و توصیه‌هایشان همواره باید راهنمای زندگی انسان ها باشد.

امروزه نسل بشر نیازمند بهره جویی از تعالیم آن بزرگواران در جهت نیل به رستگاری است. از آنجا که سال نو میلادی با بشارت تولد حضرت عیسی مسیح(ع) همراه است و همه مسیحیان در اقصی نقاط جهان، بالاخص هموطنان مسیحی عزیزمان در تدارک روزهای عید هستند، امیدوارم این ایام بهانه ای باشد تا در سایه تعالیم حیات بخش پیامبران الهی برای تعالی ملت ها شاهد جهانی مملو از ثبات و امنیت و صلح بدور از رنج ها و دردهایی باشیم که این روزها بر زندگی بسیاری از مردم مظلوم و بی گناه جهان زیرظلم و دسیسه های قدرت های استکباری سایه افکنده است.

اینجانب با تبریک سالروز میلاد پیامبر صلح و دوستی، حضرت عیسی مسیح(ع)، آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی و خانواده های شهدای عزیز و جانبازان ارامنه و آشوری تبریک گفته و از درگاه خداوند منان آرزوی سربلندی، سعادت و سلامتی برای پیروان این پیامبر بزرگ الهی خواستارم. امیدوارم در سال جدید میلادی شاهد تحقق صلح و آرامش در جهان که آرمان مشترک همه ادیان الهی است باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار