سجادی: از ظرفیت ورزش و جوانان برای مبارزه با مواد مخدر بهره خواهیم گرفت

تهران (پانا) - وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه امروز اخلاق و فرهنگ به درستی در فضای مجازی تبیین نشده است، اظهار داشت یکی از کارهای اثر گذار فرهنگی توسعه ، تبین و ترویج فضائل اخلاقی در استفاده صحیح از فضای مجازی است.

کد مطلب: ۱۲۴۱۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
سجادی: از ظرفیت ورزش و جوانان برای مبارزه با مواد مخدر بهره خواهیم گرفت

سیدحمید سجادی در جلسه شورای مدیران با اشاره به امضاء تفاهم نامه با سردار مومنی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر، افزود: از همه جامعه ورزش و مدیران انتظار داریم تا در خدمت ستاد مبارزه با مواد مخدر باشند.

وی در ادامه با تاکید براینکه تکالیف تصریح شده باید برای همه مسوولان و مدیران دو حوزه ورزش و جوانان تبیین شود، تاکید کرد: در راستای تفاهم نامه منعقده وظایفی برعهده این وزارتخانه گذاشته شده است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود ظرفیت های دو حوزه ماموریتی این وزارتخانه توضیح داد: در نشست مشترک دو نهاد اعلام کردیم که ۲۸ هزار اماکن ورزشی برای تحقق اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر را در اختیار خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: در همین راستا از تمامی ظرفیت جامعه ورزش و جوانان از جمله سمن ها، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی در راستای مبارزه با مواد مخدر بهره خواهیم گرفت.

سید حمید سجادی خاطر نشان کرد: باید فرهنگ هر رشته ورزشی را به خوبی ترویج دهیم و بدانیم هر رشته ورزشی یک فرهنگ خاص خود را دارد.

وی با تاکید بر اهمیت آموزش گفت: باید فرهنگ ورزش را از مهدهای کودک‌ و مدارس آغاز کنیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم. یکی از کارهای فرهنگی که باید انجام شود در خصوص فضای مجازی است که امروزه اخلاق و فرهنگ به درستی در فضای مجازی تبیین نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار