کیانی آرا: هر لحظه حضور در جام جهانی هندبال تجربه بود

تهران (پانا) - برترین گلزن تیم ملی هندبال بانوان ابراز امیدواری کرد بتواند تجربه‌هایی که در میدان بزرگ ورزشی هندبال دنیا ‌کسب کرده است، به جوانترها انتقال دهد.

کد مطلب: ۱۲۴۱۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کیانی آرا: هر لحظه حضور در جام جهانی هندبال تجربه بود

آرزو کیانی‌آرا بازیکن تیم ملی هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درخصوص نخستین تجربه حضور در مسابقات جهانی اظهار کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در میادین ورزشی بزرگ جهان است و خوشحالم که توانستم افتخار حضور در تیم ملی ایران را برای اولین اعزام به مسابقات جهانی داشته باشم. نخستین حضور در رقابت های جهانی هندبال تجربه بسیار بزرگی بود و امیدوارم بتوانیم تجربه‌هایی که در این میدان بزرگ ورزشی دنیا ‌کسب کردیم، به جوانترها انتقال بدهیم.

وی ادامه داد: بازی با دو تیم تراز اول جهان یعنی رومانی و نروژ بسیار ویژه و خاص بود. حس من که اولین بار مقابل بزرگان هندبال جهان بازی می کردم، قابل وصف نبود و خوشحال بودم که توانستیم بازی مورد قبولی از خود به به نمایش بگذاریم. نکته ای که در این دو بازی توجه من را به خود جلب کرد، سرعت بازی و چابکی بالای بازیکنان بود که حتی در مسابقات آسیایی به این اندازه مشهود نبود.

کیانی‌آرا خاظرنشان کرد: در پرزیدنت کاپ نیز تمام تلاش خود را کردیم تا از تجربه‌هایی که ‌در دور اول به‌دست آوردیم استفاده کنیم هر چند که نتوانستیم آنطور که باید نتیجه لازم را بگیریم اما فهمیدیم که فاصله آنچنان زیادی هم با بعضی تیمها در جهان نداریم. البته تمام تیمها در این رقابت‌ها با برنامه‌ریزی طولانی‌مدت و آمادگی جسمانی بسیار بالا برای کسب نتیجه پا به این میدان بزرگ گذاشته بودند و هر قدم آنها و هر لحظه حضور در اسپانیا برای من و سایر بازیکنان تجربه بود.

ملی پوش تیم ملی هندبال کشورمان درباره لحظه انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان بهترین بازیکن دیدار با نروژ که بازتاب بسیاری داشت، افزود: باعث افتخار بود که یکی از اعضای تیم ملی ایران عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست بیاورد. بر این باور دارم که فاطمه خلیلی جزو بهترین‌هاست و بی‌شک موفقیت روزافزون وی نه تنها باعث خوشحالی من بلکه جامعه هندبال و تمام ایران می‌شود.

کیانی‌آرا که با 21 گل در مسابقات جهانی اسپانیا برترین گلزن تیم ملی است، در این باره گفت: من تمام تلاشم را کردم و حس می‌کنم نتیجه تمریناتم را گرفتم. اما فارغ از این موضوع، مهمترین نکته برای من پوشیدن تیم ملی کشورم در نخستین حضور در رقابت های جهانی بود که این افتخار را در کارنامه خود ثبت کردم و خوشحالم این افتخار با عنوان برترین گلزن تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها همزمان شد.

وی در پایان با اشاره به بهترین خاطره خود از حضور در این رقابت ها گفت: دیدن بازیکنان مورد علاقه‌ام یعنی «کاملیا هررم» و «استینه اُفتدال» بازیکنان تیم ملی نروژ و بازی در مقابل آنها بهترین خاطرهای است که از این رقابت‌ها دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار