تجلیل مسئولان آموزش و پرورش قم از کم‌سن ترین نویسنده کتاب

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قم و مسئولان ادارات فرهنگی، هنری و امور تربیتی از کم‌سن دانش آموز نویسنده کتاب تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۰۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل مسئولان آموزش و پرورش قم از کم‌سن ترین نویسنده کتاب

ناصر حمزه ای، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم، مهدی خادمی جمکرانی رییس اداره امور تربیتی و مشاوره، اکبر علی بابایی رییس اداره امور فرهنگی و رضایی رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، در آیینی از «زهرا دریکوند» کوچکترین نویسنده کتاب تجلیل کردند.

حمزه ای در این آیین با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بستری بسیار مناسب برای الگو دهی شخصیت های بزرگ ملی و مذهبی است، اظهار کرد: این نهاد باید با شناسایی دانش آموزان مستعد در همه ابعاد بویژه هنر نویسندگی، فرصت جدی تری را برای پرورش و تربیت آینده سازان فراهم آورد.

«دریکوند» در مدرسه ابتدایی مهندس عسگری پردیسان، واقع در ناحیه چهار آموزش و پرورش قم به تحصیل مشغول است و توانسته در سن 7 سالگی، با همت و پیگیری های خود و حمایت های اولیاء، مجوز کتاب «حاج قاسم و بچه ها» را با موضوع رفتارها و منش های شهید سلمانی اخذ کند و آن را به رشته تحریر در آورد.

وی هم اکنون 8 سال سن دارد و علاوه بر نویسندگی، به نقاشی و خط نیز می پردازد.

دریکوند در خصوص انگیزه خود از نوشتن این کتاب می گوید: علاقه شدید من به این شهید والامقام باعث شد تا در صدد نوشتن کتابی با این موضوع برآیم که خدا را بخاطر این مساله سپاسگزارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار