خیرین مدرسه‌ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

فشافویه(پانا)- مدیرعامل مجمع خیرین اداره کل آموزش وپرورش شهرستان‌های استان تهران و نماینده خیرین مدرسه‌ساز، در بازدید از سرانه‌های آموزشی فشافویه، خیرین مدرسه‌ساز را بازوان توانمند آموزش و پرورش دانست .

کد مطلب: ۱۲۴۰۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد
خیرین مدرسه‌ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند

مجید پیروزان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حاشیه این بازدید بیان کرد: در شهرستان‌های استان تهران در محور ۲۱ شهر و شهرستان بیش‌ از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز، تحت پوشش فعالیت‌های خیرین قر ار گرفته‌اند و از مجموع سه‌هزار و دویست ساختمان آموزشی بیش از یک هزار و پانصد واحد آن به دست خیرین، با توجه به نیاز اداره آموزش و پرورش از صفر تا صد یا مشارکتی احداث و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

وی افزود: خیرین همانند شهدا که ایثار جان کردند و از خود گذشتند، ایثار مال می‌کنند.

در ادامه مجید صالحی نماینده خیرین مدرسه‌ساز نیز اظهار کرد: نیاز هر دولت پرورش افراد باسواد است. خیرین در این زمینه به کمک آموزش و پرورش آمده‌اند تا به تسهیل امر آموزش کمک کنند.

در پایان این بازدید موسی کاظمی سرپرست آموزش و پرورش فشافویه عنوان کرد: خیرین ارجمند، سهم بزرگی در ایجاد عدالت آموزشی دارند و نعمت و فرصتی بزرگ برای کشور بشمار می‌آیند. آن‌ها با انفاق مال خود زمینه آرامش و رفاه دیگران را فراهم آورده و با یاری سبزشان، اندیشه‌ها را بارور می‌سازند.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه فرج‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار