مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگو با پانا

حکم سه بر صفر شدن بازی‌های گل گهر باقی بماند فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رود

تغییرات در ترکیب پرسپولیس منطقی است/ ویستا توربین کم نام و نشان است اما نباید آنها را دست کم گرفت

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در صورت باقی ماندن حکم سه بر صفر شدن 3 بازی تیم گل گهر، فدراسیون فوتبال زیر سوال حواهد رفت که چرا برای بازیکنی که مشکل داشته کارت بازی صادر کرده است.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
حکم سه بر صفر شدن بازی‌های گل گهر باقی بماند فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رود

مرتضی کرمانی ‌مقدم در کفت‌وگو با پانا درباره برتری پرسپولیس مقابل پیکان در هفته دهم لیگ برتر پس از دو تساوی متوالی مقابل استقلال و هوادار گفت: « برای تیم‌هایی که فشار روی آنها زیاد است و هوادارانشان به واسطه قهرمانی‌های متوالی از آنها فقط توقع برد دارند این مهم است که هر چه سریع‌تر به گل اول برسند تا فشار از روی تیم برداشته شود و بازیکنان بتوانند راحت‌تر بازی کنند. در بازی با هوادار دیدیم که چند موقعیت خوب از دست رفت و این تیم هوادار بود که گل اول را به ثمر رساند و پس از آن کار برای پرسپولیس سخت شد، اما در بازی با پیکان گل زودهنگام مهدی عبدی به کمک تیم آمد و دیدیم که بعد از گل بازی روان‌تری را شاهد بودیم»

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران درباره تغییرات ترکیب پرسپولیس در چند بازی اخیر گفت: « این سرمربی است که با توجه به بازی پیش‌رو و سیستم بازی حریف یکسری جابجایی‌هایی را در ترکیب انجام می‌دهد. هر کسی سرمربی پرسپولیس باشد ممکن است در بعضی بازی‌ها ترکیب تیم را دچار تغییر کند و نمی‌توان به این موضوع ایرادی گرفت. از طرف دیگر پرسپولیس در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی درگیر است و باید تعداد بازی‌های بیشتری را انجام دهد و یحیی گل محمدی هم با علم به این نکته تیم را وارد زمین می‌کند. یحیی گل محمدی اینقدر کارش را بلد است که نمی‌توان گفت بعد از گذشت ده هفته هنوز ترکیب اصلی تیم را پیدا نکرده و دنبال تیم اصلی می‌گردد، کادر فنی با تیم زندگی می‌کنند و به همه مسائل اشراف دارند و تغییراتی هم که در ترکیب می‌دهند منطقی است. برای مثال در همین بازی پیکان دیدیم اضافه شدن سید جلال حسینی به خط دفاع چقدر تاثیرگذار بود و سید جلال به عنوان رهبر خط دفاعی و کاپیتان تیم با تجربه بالای خود چطور تیم را پیش برد»

وی در ادامه درباره اختلاف امتیاز ایجاد شده بین پرسپولیس و تیم‌های صدر جدول گفت: «پس از حکمی که کمیته انضباطی داد و به استقلال و سپاهان اصفهان امتیاز اضافه شد، اختلاف به 3 امتیاز رسیده است اما این اختلاف زیاد نیست و جای نگرانی ندارد. البته من فکر می‌کنم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حکم را برگرداند چون این حکم باقی بماند فدراسیون زیر سوال می‌رود که خودش کارت بازی این بازیکن آفریقایی را صارد کرده است. فراموش نکنیم پرسپولیس با از دست دادن مهره‌های اصلی خود برای فصل جدید باید تقویت می‌شد و هنوز هم این تقویت تیم به صورت کامل انجام نشده است. پنجره نقل و انتقالات تا به الان که باز نشده است و دو بازیکن تاجیکستانی فعلا مجوز بازی برای پرسپولیس را ندارند. تا زمانی هم که تیم تقویت نشود وجود مشکلات طبیعی است.»

پیشکسوت پرسپولیس در پایان درباره دیدار این تیم مقابل تیم دسته اولی ویستا توربین در جام حذفی که قرار است عصر فردا برگزار شود، گفت: « اصولا بازی مقابل در جام حذفی مقابل تیم‌های کم نام و نشان برای تیمی مانند پرسپولیس سخت است و حتی شاید این بازی از برخی بازی‌های لیگ برتری هم برای تیم یحیی گل محمدی سخت‌تر باشد. بازیکنان پرسپولیس نباید این تیم را به واسطه اینکه تازه به دسته اول آمده و ناشناس است دست کم بگیرند و باید با تمام قدرت روبروی این تیم حضور داشته باشند تا گام اول را در جام حذفی محکم بردارند. تیم‌هایی که مانند ویستا توربین کم نام و نشان هستند مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی پیدا می‌کنند و دوندگی چند برابری دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار