معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

حضور پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تهران در نمایشگاه فن بازار

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران، غرفه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی شهر تهران در بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار را در راستای حرکت به سمت آموزش های پژوهش‌محور، کارآفرین و اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی تهران در نمایشگاه  فن بازار

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران،پانته آ درُّی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پژوهش سراهای دانش آموزی با شناسایی، معرفی و پرورش استعدادهای دانش آموزی در زمینه های مختلف علمی و فناوری، آشنایی دانش آموزان با پژوهش و شیوه های خلاق در حل مساله در راستای اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین بر تعمیق و توسعه روحیه پژوهش و نوآوری دانش آموزان تاثیرگذار هستند.

درّی عنوان کرد: غرفه پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار در راستای حرکت به سمت آموزش های پژوهش محور و کارآفرین و اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین برپا شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهر تهران ضمن گفتگو با دانش آموزان مخترع و مبتکر اعلام کرد: ارتباطات خوبی بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مجموعه پژوهش سراهای دانش آموزی شکل گرفته است و هدف این است که بتوانیم با همکاری های دو جانبه؛ از طرح های ارزشمند دانش آموزان خلاق و مبتکر حمایت کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش پایتخت افزود: غرفه پژوهش سراهای دانش آموزی شهر تهران در بیست و دومین نمایشگاه ملی دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به همت پژوهش سراهای دانش آموزی مناطق ۵ ،۹،۱۰ و۱۱ برپا شده است و دبیرخانه اجرایی در پژوهش سرای دانش آموزی رازی منطقه ۹ مستقر بوده و پس از داوری بالغ بر صد اثر، ۱۶ اثر در گرایش های زیست فناوری، نانو، کدنویسی، اینترنت اشیاء و... به این نمایشگاه راه پیدا کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار