در دومین جلسه هماهنگی یادواره شهدای تربیت‌بدنی و سلامت شهر تهران عنوان شد:

یادواره شهدا، یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست

تهران(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه امروزه همه فضیلت و ارزش و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت است؛‌ یادواره شهدا, را یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌ها عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۰۳۵۵
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهدا، یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست

دومین جلسه هماهنگی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت شهر تهران برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران حسن محمدی؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران در دومین نشست هماهنگی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت شهر تهران که در محل دفتر معاونت تربیت بدنی و سلامت و با حضور رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی، نماینده اداره شاهد، روسای ادارات تربیت بدنی و سلامت برگزار شد، اظهار کرد: یادواره شهدا؛ یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست که شهدا عصاره همه این فضیلت‌ها هستند و امروزه همه فضیلت و ارزش و آرمان‌ها قرار گرفتن در مسیر شهادت است.

وی یاد و خاطره شهدای تربیت بدنی و سلامت را گرامی داشته و با اشاره به اینکه اسامی 12 نفر از این شهدای ارجمند در لیست شهر تهران قرار دارد افزود: این اسامی به تفکیک به مناطق ارسال شده تا یادواره ها و مراسمات سال جاری با نام این بزرگواران مزین شود.

در ادامه ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با بیان اینکه باید برای انقلاب کار جهادی و ماندگار انجام شود که شهدا هم آن را ثابت کرده‌اند؛ ادامه داد: امروزه یادواره شهدا تکریم و تجلیل از این ارزش‌هاست، پاسداشت فرهنگ شهادت است، ایثارگری و ازخود گذشتگی است و همه ما مکلفیم هر آنچه در توان داریم را در این خصوص در طبق اخلاص بگذاریم.

در پایان جلسه مقرر شد برنامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و تهیه کلیپ و محتوای آموزشی ویژه یادواره در هفته جاری در دستور کار اجرایی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار