برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت ۹ دی در زبرخان

زبرخان (پانا) - جلسه هماهنگی گرامیداشت حماسه ۹ دی، در شهرستان زبرخان با حضور مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه شهر قدمگاه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه هماهنگی گرامیداشت ۹ دی در زبرخان

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته قرآن، عترت و نماز بیان کرد: در این هفته قریب به هزار نفر از دانش آموزان شهرستان زبرخان در مسابقات قرآنی شرکت کردند و امیدوارم همه بتوانیم در راستای اشاعه فرهنگ قرآن قدم های خوبی برداریم.

امام جمعه شهر قدمگاه در خصوص برنامه ریزی جهت گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن تجمع در سال گذشته، امسال با همت تمامی مسئولین و با عنایت به کاهش مبتلایان و فوتی ها و با رعایت پروتکل های بهداشتی تجمعی را داشته باشیم و این حماسه را یادآوری کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زبرخان نیز در این جلسه گفت: دستگاه آموزش و پرورش در این حماسه ۲ ماموریت دارد، که در بحث داخلی بصیرت افزایی برای دانش آموزان را خواهیم داشت و در حوزه شهرستان همانند سایر دستگاه های اجرایی، برای گرامیداشت ۹ دی ماه همکاری لازم را خواهیم داشت.

سید عبداله حسینی با تاکید بر برگزاری این روز خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی، نقطه عطفی برای رفع فتنه های سال ۸۸ بود و با گرامیداشت ۹ دی ماه این حماسه را به نسل های بعد انتقال دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار