مطالب مرتبط با «پژوهش در کتاب‌های درسی» معرفی شد

تهران (پانا) - به مناسبت هفته پژوهش، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی مطالب مرتبط با «پژوهش در کتاب‌های درسی» را معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مطالب مرتبط با «پژوهش در کتاب‌های درسی» معرفی شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، تحقیق و پژوهش در تمام عرصه‌های زندگی علمی، سیاسی، اجتماعی و... از ضروریات اجتناب ناپذیر است و نوع و سطح فعالیت‌های پژوهشی در هر کشوری یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت محسوب می‌شود. جامعه‌ رو به توسعه نیازمند نهادهایی است که فرهنگ پژوهش را در مسیرهای خود به جریان بیندازند وآموزش و پرورش به عنوان اساس و پایه‌ی فرهنگ یک نظام و ضامن توسعه‌ی پایدار، وظیفه تربیت و پرورش افراد حرفه‌ای مورد نیاز جامعه، ترویج و ارتقای دانش و گسترش تحقیق و زمینه‌سازی برای توسعه کشور را برعهده دارد.

به مناسبت هفته پژوهش و نقش کتاب‌های درسی در آموزش و ارتقاء فرهنگ پژوهش، نمایشگاه مجازی با موضوع پژوهش در کتاب‌های درسی در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

محتواهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل کتاب تفکرو پژوهش ششم دبستان:"روش های گردآوری اطلاعات و ارائه یافته های پژوهشی"؛ کتاب تفکرو سبک زندگی پایه هفتم: "ارائه گزارش پژوهش و نمون برگ خلاصه گزارش"؛ کتاب روان شناسی پایه یازدهم:"روش های جمع آوری اطلاعات در روان شناسی"؛ کتاب جامعه شناسی(3) پایه یازدهم: "روش های کیفی در پژوهش" است.

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به بخش کتابخانه و مرکز اسناد در سایت رسمی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی به آدرس: lib.oerp.ir، از نمایشگاه مجازی با موضوع موردنظر دیدن کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار