فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خبر داد:

50 طرح در 50 هفته با حمایت دولت تا پایان سال 1401 افتتاح می‌شود

تهران (پانا) - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خبر داد در قالب طرح 50 در 50 تا پایان سال 1401 بیش از 50 طرح مهم با حمایت دولت در 50 هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۳۹۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
50 طرح در 50 هفته با حمایت دولت تا پایان سال 1401 افتتاح می‌شود

به گزارش سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار سید حسین هوش‌السادات فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) امروز (سه‌شنبه) همزمان با سالروز تاسیس قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) به تبیین عملکرد و ماموریت‌های این قرارگاه پرداخت و اظهار کرد: امروز با گذشت 32 سال از تاسیس این مجموعه عمل جهادی توانست، شعار ما می‌توانیم را به ما توانستیم تبدیل کند.

هوش‌السادات خاطرنشان کرد: قرارگاه تا رسیدن به این جایگاه چهار مرحله بازسازی، سازندگی، انحصارشکنی و الگوآفرینی را با طراحی و اجرای پروژه‌های بزرگ دنبال کرده است.

وی اظهار کرد: اقدامات مهم و راهبردی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در حوزه‌های نفت و گاز و انرژی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، فناوری اطلاعات و ارتباطات و طراحی و مهندسی پروژه‌های کلان ملی امروز به عنوان نماد خودباوری و اعتماد و اعتقاد به ظرفیت و پتانسیل نیروهای جوان متخصص و جهادگر کشور شناخته می‌شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه در قالب طرح 50 در 50 تا پایان سال 1401 بیش از 50 طرح مهم با حمایت دولت در 50 هفته به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: این طرح‌ها شامل احداث و بهره‌برداری راه‌آهن، مترو، خطوط انرژی، کارخانه‌های معدنی و 4 دستگاه سد است که نقش مهمی در تامین و مدیریت منابع سرزمین عزیزمان دارد.

وی ادامه داد: امروز فعالیت‌های قرارگاه نسبت به زمان تاسیس بیش از 100 برابر شده است و در تلاش هستیم با اجرای پروژه‌های ملی هرچه بیشتر و بهتر در ایجاد آسایش و رفاه هم وطنان نقش آفرین باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار