آثار نماز را می‌توان در زندگی دانش‌آموزان جستجو کرد

شهرری(پانا) - مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو شهر ری در مراسم پیش اجلاسیه سی‌امین اجلاس نماز با رویکرد تجلیل از فعالین نماز، گفت آثار نماز و تاثیرات آن را می‌توان در زندگی دانش‌آموزان جستجو کرد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار نماز  را می‌توان در زندگی دانش‌آموزان جستجو کرد

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در مراسم پیش اجلاسیه سی‌امین اجلاس نماز با رویکرد تجلیل از فعالین نماز، به بیان آثار نماز و تاثیرات آن در زندگی دانش آموزان پرداخت و تاکید کرد: توسعه و ترویج فرهنگ نماز در مدرسه متکی و محدود به یک نهاد مانند آموزش و پرورش نیست و لازم است آثار نماز و تاثیرات آن را در زندگی دانش‌آموزان جستجو کرد.

او افزود: مسئله نماز موضوعی است که همه عوامل تاثیر گذار در این موضوع باید دست به دست هم دهند و باعث ترویج و توسعه در این امر مهم شوند.

در ادامه ضمن تقدیر از حضور محمد رضابهمنش رییس اداره قرآن عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، حجت الاسلام علی کنگرلو رییس اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسمی از امورمساجد شهرری تشکر کرد و از دانش‌آموزان و فرهنگیان فعال در عرصه نماز که در سال تحصیلی گذشته زحمات برپایی نماز را متقبل شده بود تقدیر نمود.

لازم به ذکر است پیش اجلاسیه ناحیه دو شهرری در بستر فضای مجازی و از طریق شبکه شاد، برای همه دانش‌آموزان بصورت زنده پخش شد.

خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار