تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش قم از دانش آموزان برتر پژوهشگر

قم(پانا)- همزمان با آغاز هفته پژوهش، آیین تقدیر از دانش آموزان پژوهشگر برتر استان قم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۳۸۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش قم از دانش آموزان برتر پژوهشگر

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قم، همزمان با آغاز هفته پژوهش، آیین تقدیر از دو دانش آموز پژوهشگر برتر استان قم با حضور «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش قم در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

در این آیین که به صورت ویدئوکنفرانس با استان های دیگر و وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، از «علی منجمی» و «امیرارسلان عسگری» از واحد آموزشی استعدادهای درخشان شهید دکتر شهریاری به دلیل ارائه پروژه «فعلیت آنتی باکتریال میوه خرما علیه باکتری های عامل عفونت های بیمارستانی» تقدیر شد.

شیخ الاسلام در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانش آموزی، اظهار داشت: از پژوهش های دانش آموزی باید در جهت تقویت عملکرد و خلاقیت دانش آموزان و به عنوان یکی از عنوان های مهم در کنار برنامه درسی و از فاکتورهای تقویت کننده برنامه و خلاقیت درسی استفاده کرد.

در آیین فوق، «امیر ملاحسینی» و «غلامحسین احمدوند» روسای ادارات تحقیق و پژوهش و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش استان نیر حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار